Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
(Ik zet gewoon de link, zo is het laden wat sneller)
Ik ben niet zeker, maar op de oude A4 (B7) heb ik al gehoord van 15% korting . Ik vind het allesinds enorm weinig.
Misschien eens gaan horen bij een andere dealer? Of hebben je vrienden dat al eens gedaan?
je vind het enorm weinig??
15% krijg je iig nergens
Het allerhoogste dan je kan halen (believe me ) is 11%. Dat lijkt niet overdreven voor een einde-serie, maar vergeet niet de 3 grote packs die er beschikbaar zijn
Het eerste is zelfs gratis, en voor de andere 2 is het resp 1000 en 1250€... als je die 3 hebt zit je al met een bijna fully loaded A4 hoor.
15% krijg je iig nergens
Het allerhoogste dan je kan halen (believe me ) is 11%. Dat lijkt niet overdreven voor een einde-serie, maar vergeet niet de 3 grote packs die er beschikbaar zijn
Het eerste is zelfs gratis, en voor de andere 2 is het resp 1000 en 1250€... als je die 3 hebt zit je al met een bijna fully loaded A4 hoor.
Daarom zei ik ook "ik ben niet zeker". Maar ik geloof je . Je hebt inderdaad die 3 pack's, en dan heb je zo goed als geen opties meer nodig, das een feit..
Maar die 5% mag toch nog wel wat meer worden vind ik persoonlijk..
Daarom zei ik ook "ik ben niet zeker". Maar ik geloof je . Je hebt inderdaad die 3 pack's, en dan heb je zo goed als geen opties meer nodig, das een feit..
Maar die 5% mag toch nog wel wat meer worden vind ik persoonlijk..
15% krijg je iig nergens
Comment