Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Passen de R8 idd ni echt, maar het materiaal waaruit de velgen bestaan is de shit.
Ik vrees ervoor, hoor. Als het echt carbon is, dan ga je met 'n gescheurde velg zitten als je eens 'n stoeprand raakt. (carbon blutst niet, geeft geen splintertjes af, maar scheurt)
Ik vrees ervoor, hoor. Als het echt carbon is, dan ga je met 'n gescheurde velg zitten als je eens 'n stoeprand raakt. (carbon blutst niet, geeft geen splintertjes af, maar scheurt)
Kostelijke velgen op die manier Zijn die dan ook kwestbaar voor schokken van vb die curbs aangezien deze wordt op circuit ingezet wordt?
Ik zou het liefst een brief schrijven naar de directie van Audi dat ze direct stoppen met die daylight running leds.
Dat is zo verschrikkelijk lelijk/tjoening . Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Ik zou het liefst een brief schrijven naar de directie van Audi dat ze direct stoppen met die daylight running leds.
Dat is zo verschrikkelijk lelijk/tjoening . Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Kostelijke velgen op die manier Zijn die dan ook kwestbaar voor schokken van vb die curbs aangezien deze wordt op circuit ingezet wordt?
Ik vermoed dat ze geen zuiver carbon gebruikt zullen hebben, maar het zoals in de F1, ruimtevaart, etc verweven zullen hebben met andere lichte, maar stevige stoffen. Dus ik moet mijn eigen post nog even nuanceren.
Als we 't toch over carbon hebben: BMW heeft op dat vlak een tijdje geleden 'n prachtig stukje uitgewerkt, maar dat post ik wel even in 't andere topic.
Comment