Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Ik heb net een A5 gekocht, maar ik zou niet durven zeggen of je die lichten kan uitschakelen wanneer je gebruik maakt van de lichtsensor? Effe tussen haakjes, is het dan ook niet onnozel om met de Angel Eyes overdag rond te rijden?
Ik heb net een A5 gekocht, maar ik zou niet durven zeggen of je die lichten kan uitschakelen wanneer je gebruik maakt van de lichtsensor? Effe tussen haakjes, is het dan ook niet onnozel om met de Angel Eyes overdag rond te rijden?
Het gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.
Het ergste vind ik dan nog dat ze niet recht lopen, maar met zo'n boogje.
Het gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.
Haha, maar deze johnny zal het niet nalaten om daarmee toch enkele mensen naar het rechtervak te verjagen.
Ik vind het speciaal, ik vrees er ook een beetje voor dat het een trend zal worden, je ziet het al op conceptcars van... Hyundai? Als het zover komt, haal ik die dingen eruit.
Heb je hem al? Zeker een topic maken met véél foto's als het zo ver is! Proficiat!
Thx! Ik moet nog effe op mijn kin kloppen helaas, tegen het einde van deze maand heb ik 'em (niet lang meer wachten!). Ik ben geen fan om een topic te openen van mijn wagen, maar 'k zal in dit topic wel eens een foto plaatsen.
Die Angel Eyes van BMW zien er imo ook te tjoening uit dan. What's the difference?
Comment