Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand
Jep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand
Jup, al lag het bij bmw aan de motor zelf, hier was een 'simpel' brandstoflekje de oorzaak van de uitbrander.
En idd, zolang het niet gebeurd bij productieversies... what's the problem Het zijn proto's voor iets
Nen dikke proficiat.Wordt zeker een prachtbak
Zijn het die BBS achtige velgen die erop gaan staan?
Waarom zijn jullie niet voor de 211pk versie gegaan, dat scheelt toch wat in belastingen
Dit zijn de velgen die erop komen.
Nja, we hadden met een 233 pk versie gereden en we waren bang dat het een groot verschil zou zijn tussen de 211 en de 233.
Vrijdag de 13e doet zijn naam alle eer aan. Resultaat na 1 dag rijden :
voorkant
achterkant
Bij achteruitrijden van een berm gesukkeld die slecht zichtbaar was wegens gras, auto duik gemaakt van +- 40cm, achterkant pardoes op de weg, achteruitgebold en voorkant onderaan ook prijs. Als die berm gras was geweest, no problem, maar was nu volledig bekleed met kasseien... Begint al goed! (en zoiets stom na 10j schadevrij rijden!!)
Bumpers kunnen makkelijk hersteld/herspoten worden, maar die vervorming van kofferbak maak ik me toch zorgen over. Hoop echt dat ze dat kunnen uitdeuken zodat het niet meer zichtbaar is, nu is laadvlak in koffer gewoon compleet om zeep (batterij is omhooggeduwd waardoor afdekplaat niet meer dicht kan).
Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
So what? > hoef verzekering en franchise niet zelf te betalen. Schoonbroer (pascalo, hier vrij bekend) is net eens komen kijken en volgens hem valt het best mee. Koffer gewoon wat uitblutsen en je ziet er niks van (je ziet het nu ook niet hé, enkel vanbinnen).
Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
Die leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.
Comment