Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
3.0 TDI waarschijnlijk met de facelift. Die van 300 pk, daarvan vermoed ik ook dat hij in de facelift van de A6 zal worden geïntroduceerd. Maar ik ben niet zeker. Op die 300 kan het best nog wat langer wachten zijn.
Iemand trouwens al ervaringen met het Open Sky systeem op de A3 Sportback?
Niet persoonlijk maar ik zit regelmatig op forums.
Er zou niet veel op aan te merken zijn, maar er zijn wel een aantal gevallen bekend waar het spontaan uit elkaar spat.
Knap! Wel jammer dat ze (net zoals BMW) een gelijkaardig interieur in al hun modellen stoppen... Ik zou niet weten hoe ik dit interieur moet onderscheiden van dat van een A5 of A6...
De A4 en A5 zijn moeilijk te onderschijden, want die zijn in mijn ogen nagenoeg identiek. Maar met de A4/5 en A6 heb ik geen problemen..
Het enigste wat volgens mij verschilt tussen de A4 en de A5 is de hendel om de deur open te doen. Bij de A5 buigt deze meer naar beneden, en bij de A4 staat deze recht. En blijkbaar ook het inlegplaatje boven het handschoenbakje..
Tussen de A4/5 en de A6 kan je verschillen genoeg vinden denk ik
A4:
A5:
A6:
Last edited by ; 30/10/2007, 17:35.
Reden: Foto's gefixt
Comment