Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige A5
    voorstellen, snel

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Witte R8 met wit interieur

Comment

• Iemand ook graag nog de witte reiskoffers erbij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            no shit nemo

zo kun je bezig blijven he, een gewone (geen AMG) E-klasse naar mijn 'goesting' kost ook 90 000 euro
            ja maar het eendje heeft wel maar een 2.0i tov 2.7 tdi van Audi. een E klasse van 90 000 € zit geen 2.0i motorke in é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Witte R8 met wit interieur

is wel cool voor mee naar Sensation White te rijden

Comment

• Wanneer komt de A6 3.0 TDI met 500 Nm?
                Wanneer komt de A6 3.0 TDI met biturbodiesel en 300pk? (Zou er komen volgens Avantus)
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 3.0 TDI waarschijnlijk met de facelift. Die van 300 pk, daarvan vermoed ik ook dat hij in de facelift van de A6 zal worden geïntroduceerd. Maar ik ben niet zeker. Op die 300 kan het best nog wat langer wachten zijn.

Comment

• Mijn volgende vraag dan: Wanneer komt de facelift van de A6?
                    OO 00 OO

Comment

• Goede vraag. Ik heb er eigenlijk geen flauw idee van. Ik dacht dat de RS6 al de wijzigingen zou meekrijgen, maar ik merk er weinig van.

Comment

• Volgens wat ik gevonden heb via google zou de facelift van de A6 voor midden 2008 zijn...
                        OO 00 OO

Comment

• Der staat hier in Gits een witte Q7 met sportpakket

Comment

• Comment

• lekker

Comment

• Iemand trouwens al ervaringen met het Open Sky systeem op de A3 Sportback?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Iemand trouwens al ervaringen met het Open Sky systeem op de A3 Sportback?
                                  Niet persoonlijk maar ik zit regelmatig op forums.
                                  Er zou niet veel op aan te merken zijn, maar er zijn wel een aantal gevallen bekend waar het spontaan uit elkaar spat.

Comment

• Altijd gezellig !

Hopelijk heeft er iemand gebruikservaringen mee.

Comment

• Interieur nieuwe A4

Comment

• Knap! Wel jammer dat ze (net zoals BMW) een gelijkaardig interieur in al hun modellen stoppen... Ik zou niet weten hoe ik dit interieur moet onderscheiden van dat van een A5 of A6...

Comment

• De A4 en A5 zijn moeilijk te onderschijden, want die zijn in mijn ogen nagenoeg identiek. Maar met de A4/5 en A6 heb ik geen problemen..

Het enigste wat volgens mij verschilt tussen de A4 en de A5 is de hendel om de deur open te doen. Bij de A5 buigt deze meer naar beneden, en bij de A4 staat deze recht. En blijkbaar ook het inlegplaatje boven het handschoenbakje..

Tussen de A4/5 en de A6 kan je verschillen genoeg vinden denk ik

A4:

A5:

A6:
                                          Last edited by ; 30/10/2007, 17:35. Reden: Foto's gefixt

Comment

Working...
                                          X