Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• al een geluk dat smaken verschillen hé,ik vind het wel iets hebben,maar ja,wie ben ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
      al een geluk dat smaken verschillen hé,ik vind het wel iets hebben,maar ja,wie ben ik
      Ik vind het ook knappe velgen!!

en ook op die A4.

Ik er is ook een audi TT van de vorige generatie (een brit denk ik) met deze velgen op zijn TT! héél knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
        Ik vind het ook knappe velgen!!
        Knappe velgen zijn het zeker! Maar ik vind ze niet passen onder een A4.. Maar das persoonlijk

Comment

• Nog maar een jaar oud en al bijna 40% van z'n waarde kwijt ( ) ... maar wat een magistrale auto is dit, zeg.

http://www.mobile.de/SIDLje.UmDhfakD...11111286571225&

deze > S8

Comment

• Geschift...

TV- Empfamg digital, Fax, Scanner, Internet, 2 x Telefon, 2 LCD Monitore mit DVD Wechsler), Navigationssystem mit MMI + DVD, Bang & Olufsen Advanced Sound System,

Comment

• Die is nu eens een échte full option...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Over een jaar ben je nog is hetzelfde bedrag kwijt aan afschrijving.

Beter een Phaeton W12 kopen op dit moment, dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Geschift...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Die is nu eens een échte full option...
                  Gezien 'ie te koop staat bij 'n "Audi Dienstwagenzentrum" vermoed ik dat deze kar ooit is samengesteld door 'n hoge pief bij Audi. En hoe? Gewoon alles aanvinken. Ceramische remmen zelfs ook, op 'n L !!

Wat een machine.

Dit of een nieuwe S8. Geen twijfel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Over een jaar ben je nog is hetzelfde bedrag kwijt aan afschrijving.

Beter een Phaeton W12 kopen op dit moment, dus.

Phaeton W12 vs. deze A8

...

is gelijk Kate Ryan vs. Melissa Therieu

ofzo

ah ja maar gij snapt da ni zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Dit of een nieuwe S8. Geen twijfel.
                      Oké, maar je bent dan wel onrechtreeks verplicht van achteraan te zitten en een chauffeur in dienst te nemen.

Of te wel je kinderen es goed verwennen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Phaeton W12 vs. deze A8

...

is gelijk Kate Ryan vs. Melissa Therieu

ofzo

ah ja maar gij snapt da ni zekers?
                        Het prijsverschil is er ook naar, Beunhaas

Comment

• Moest dat interieur nog eens zwart geweest zijn = uberfatte kar!

Comment

Nog maar een jaar oud en al bijna 40% van z'n waarde kwijt ( ) ... maar wat een magistrale auto is dit, zeg.

deze > S8
                            Idd, liever een W12 als een S8.

Ze zouden eens een S8+ moeten maken, met een motor die iets meer geeft dan een W12

Comment

• Q7 3.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Idd, liever een W12 als een S8.

Ze zouden eens een S8+ moeten maken, met een motor die iets meer geeft dan een W12
                                Heeft een S8 dan geen andere ophanging ofzo? Stuurinrichting? Versnellingsbak (of afstelling daarvan)?

Of rijden die karren dan zodanig hetzelfde dat de S8 inderdaad overbodig is?

Zou me toch maar vreemd lijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                  al een geluk dat smaken verschillen hé,ik vind het wel iets hebben,maar ja,wie ben ik
                                  fak das gewoon het van het é

trijd nu al nen passat break (zwarte) ook op bently's das echt het einde !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

ah gelukkig zijn der toch nog met dezelfde mening ook,ma ik ben dan ook ietske meer tuningminded dan het gros van de forummers hier,al moet ik ook ni hebben van die poliesterbakken vol toeters en bellen,gewoon sobere klassevolle tuning vind ik knap

Comment

Nog maar een jaar oud en al bijna 40% van z'n waarde kwijt ( ) ... maar wat een magistrale auto is dit, zeg.

deze > S8
                                      Die kar is gewoon subliem alles wat een rijdend paleis nodig heeft. Goed voor je te laten rijden, dus kies ik voor 80% nog steeds voor een S8. Hoewel deze ook prachtig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Heeft een S8 dan geen andere ophanging ofzo? Stuurinrichting? Versnellingsbak (of afstelling daarvan)?

Of rijden die karren dan zodanig hetzelfde dat de S8 inderdaad overbodig is?

Zou me toch maar vreemd lijken...
                                        Zeker wel. Die S staat er niet voor de show. Gelieve deze post te negeren indien het een retorische vraag was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

Ik vind er niets aan.
                                          Het doet Bentley oneer aan .
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X