Jep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenJep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand
En idd, zolang het niet gebeurd bij productieversies... what's the problem Het zijn proto's voor iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJup, al lag het bij bmw aan de motor zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLacht niet, bij Audi liggen die motoren gewoon zoooo veel te ver vooraan dat er genoeg rijwind is om een brandje te voorkomen
fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLacht niet, bij Audi liggen die motoren gewoon zoooo veel te ver vooraan dat er genoeg rijwind is om een brandje te voorkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPrachtige kleurencombo, juiste opties. (Pack sport desgin ) Kortom: AF !!
Proficiat Oli4o !!
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenProficiat, gaat een vet spel worden
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZeer knap Olivierooo!
Ik wou ook Amaretto leder op de onze maar m'n moeder was er niet voor te vinden
Congrats
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWooow Olivierooo..!!!
Nen dikke proficiat.Wordt zeker een prachtbak
Zijn het die BBS achtige velgen die erop gaan staan?
Waarom zijn jullie niet voor de 211pk versie gegaan, dat scheelt toch wat in belastingen
Dit zijn de velgen die erop komen.
Nja, we hadden met een 233 pk versie gereden en we waren bang dat het een groot verschil zou zijn tussen de 211 en de 233.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOlivierooo, hij is zoals ik em wou! Waarvoor dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOok prachtige velgen
Heb er al 2 mee zien rondrijden,echt af!!!
Comment
-
Vrijdag de 13e doet zijn naam alle eer aan. Resultaat na 1 dag rijden :
voorkant
achterkant
Bij achteruitrijden van een berm gesukkeld die slecht zichtbaar was wegens gras, auto duik gemaakt van +- 40cm, achterkant pardoes op de weg, achteruitgebold en voorkant onderaan ook prijs. Als die berm gras was geweest, no problem, maar was nu volledig bekleed met kasseien... Begint al goed! (en zoiets stom na 10j schadevrij rijden!!)
Bumpers kunnen makkelijk hersteld/herspoten worden, maar die vervorming van kofferbak maak ik me toch zorgen over. Hoop echt dat ze dat kunnen uitdeuken zodat het niet meer zichtbaar is, nu is laadvlak in koffer gewoon compleet om zeep (batterij is omhooggeduwd waardoor afdekplaat niet meer dicht kan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Dit zijn de velgen die erop komen.
Comment
-
Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb zelf een BMW bedenk ik net
fak
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDaarom dat ie bij de R8 achteraan ligt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenHoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenHoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenSo what? > hoef verzekering en franchise niet zelf te betalen.
Comment
Comment