Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Jep ik bedoelde brand maar ergens kwam het er verkeerd uit. Niet dat ik wilde suggereren dat audi niet betrouwbaar is e Proto blijft proto Die van bmw vliegen ook in brand
      Jup, al lag het bij bmw aan de motor zelf, hier was een 'simpel' brandstoflekje de oorzaak van de uitbrander.
      En idd, zolang het niet gebeurd bij productieversies... what's the problem Het zijn proto's voor iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Jup, al lag het bij bmw aan de motor zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Lacht niet, bij Audi liggen die motoren gewoon zoooo veel te ver vooraan dat er genoeg rijwind is om een brandje te voorkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Lacht niet, bij Audi liggen die motoren gewoon zoooo veel te ver vooraan dat er genoeg rijwind is om een brandje te voorkomen
            Ik heb zelf een BMW bedenk ik net

fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Daarom dat ie bij de R8 achteraan ligt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Prachtige kleurencombo, juiste opties. (Pack sport desgin ) Kortom: AF !!

Proficiat Oli4o !!
                Thx! We hebben toch bijna voor de S-line gegaan. Maar we wouden echt dat amaretto...

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                Proficiat, gaat een vet spel worden
                Thx Pablo!

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                Zeer knap Olivierooo!

Ik wou ook Amaretto leder op de onze maar m'n moeder was er niet voor te vinden

Congrats
                Mn ma wou eerst bleek. Heb ze gelukkig nog kunnen overhalen. Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Wooow Olivierooo..!!!

Nen dikke proficiat.Wordt zeker een prachtbak
                Zijn het die BBS achtige velgen die erop gaan staan?
                Waarom zijn jullie niet voor de 211pk versie gegaan, dat scheelt toch wat in belastingen

Dit zijn de velgen die erop komen.
                Nja, we hadden met een 233 pk versie gereden en we waren bang dat het een groot verschil zou zijn tussen de 211 en de 233.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Olivierooo, hij is zoals ik em wou! Waarvoor dank
                Haha, kheb mijn best gedaan.
                Last edited by ; 13/04/2007, 20:47.

Comment

• Ook prachtige velgen
                  Heb er al 2 mee zien rondrijden,echt af!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Ook prachtige velgen
                    Heb er al 2 mee zien rondrijden,echt af!!!
                    Ik zag ze liggen onder een a6 in de garage en zei onmiddellijk tegen mijn vader van DIE MOETEN ERONDER KOMEN.

Comment

• Ik kijk echt al uit naar de foto's en naar de testrit als ik langskom samen met Pablo G. !

Comment

• Vrijdag de 13e doet zijn naam alle eer aan. Resultaat na 1 dag rijden :

voorkant

achterkant

Bij achteruitrijden van een berm gesukkeld die slecht zichtbaar was wegens gras, auto duik gemaakt van +- 40cm, achterkant pardoes op de weg, achteruitgebold en voorkant onderaan ook prijs. Als die berm gras was geweest, no problem, maar was nu volledig bekleed met kasseien... Begint al goed! (en zoiets stom na 10j schadevrij rijden!!)

Bumpers kunnen makkelijk hersteld/herspoten worden, maar die vervorming van kofferbak maak ik me toch zorgen over. Hoop echt dat ze dat kunnen uitdeuken zodat het niet meer zichtbaar is, nu is laadvlak in koffer gewoon compleet om zeep (batterij is omhooggeduwd waardoor afdekplaat niet meer dicht kan).

Comment

• Dat is echt wel pech hebben

Hopelijk mooi en snel te herstellen!

Comment

• ziet er idd niet proper uit spijtig !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Dit zijn de velgen die erop komen.
                              Ik ben jaloers.

Comment

• Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik heb zelf een BMW bedenk ik net
                                  fak
                                  Goe bezig LL

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Daarom dat ie bij de R8 achteraan ligt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                    Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
                                    So what.

Comment

• So what? > hoef verzekering en franchise niet zelf te betalen. Schoonbroer (pascalo, hier vrij bekend) is net eens komen kijken en volgens hem valt het best mee. Koffer gewoon wat uitblutsen en je ziet er niks van (je ziet het nu ook niet hé, enkel vanbinnen).

Comment

Hoop vooral dat er structureel niks kapot is, want was toch een ferme 'klop' dat de auto kreeg. Op eerste zicht lijkt er niks verbogen, alle naden lijken normaal qua afstand en rijdt nog altijd enorm stabiel. Denk wel dat zo'n A6 tegen een stootje kan, maar zal toch blij zijn als het hersteld is. Al een geluk dat het een firmawagen is, moest je dit tegenkomen met privé auto... maar dan nog, plezant is anders hé.
                                        Die leasingwagenmentaliteit stoort mij toch af en toe, hoor. Ze hebben voor andermans bezit heel veel respect, maar ne wagen die niet van hen is zouden ze gaan afraggen.

Comment

So what? > hoef verzekering en franchise niet zelf te betalen.
                                          Franchise moet ge sowieso wel betalen...

Comment

Working...
                                          X