Lekker!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenfak dat ziet er echt niet uit
Ik vind de spaken veel te smal en lijken daardoor "broos", wat echter niet past onder zo'n brute wagen als de R8.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPassen de R8 idd ni echt, maar het materiaal waaruit de velgen bestaan is de shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk vrees ervoor, hoor. Als het echt carbon is, dan ga je met 'n gescheurde velg zitten als je eens 'n stoeprand raakt. (carbon blutst niet, geeft geen splintertjes af, maar scheurt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Die foto heb ik vanochtend nog bekeken in een technisch audi-boekje over de nieuwe A4.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTjoening is veel gezegd he
Dat is zo verschrikkelijk lelijk/tjoening . Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk zou het liefst een brief schrijven naar de directie van Audi dat ze direct stoppen met die daylight running leds.
Dat is zo verschrikkelijk lelijk/tjoening . Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKostelijke velgen op die manier Zijn die dan ook kwestbaar voor schokken van vb die curbs aangezien deze wordt op circuit ingezet wordt?
Als we 't toch over carbon hebben: BMW heeft op dat vlak een tijdje geleden 'n prachtig stukje uitgewerkt, maar dat post ik wel even in 't andere topic.
Comment
Comment