Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die LED's zijn vet!

Comment

• LED's zijn per definitie tjoening én hoogst-IRRITANT!

Tis toch zeker... rij eens achter zo één of andere nieuwe kar, met van die LED remlichten... tis om fucking epileptisch van de worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        LED's zijn per definitie tjoening én hoogst-IRRITANT!

Tis toch zeker... rij eens achter zo één of andere nieuwe kar, met van die LED remlichten... tis om fucking epileptisch van de worden.
        Zou nog een vette mod zijn voor de 126, van die led remlichten

Comment

• GAST

nogal een geluk dat jij geen geld in die kar gaat steken hé.

Comment

GAST

nogal een geluk dat jij geen geld in die kar gaat steken hé.
            Ma eg he

Comment

LED's zijn per definitie tjoening én hoogst-IRRITANT!

Nochtans, A6 Avant ->

Comment

• A6 avant --->

toch ivm die led's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Probeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.

Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
                  Ik heb net een A5 gekocht, maar ik zou niet durven zeggen of je die lichten kan uitschakelen wanneer je gebruik maakt van de lichtsensor? Effe tussen haakjes, is het dan ook niet onnozel om met de Angel Eyes overdag rond te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Ik heb net een A5 gekocht, maar ik zou niet durven zeggen of je die lichten kan uitschakelen wanneer je gebruik maakt van de lichtsensor? Effe tussen haakjes, is het dan ook niet onnozel om met de Angel Eyes overdag rond te rijden?
                    Het gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
                    Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.

Het ergste vind ik dan nog dat ze niet recht lopen, maar met zo'n boogje.

Comment

• Heb je hem al? Zeker een topic maken met véél foto's als het zo ver is! Proficiat!

Comment

Het gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
                        Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.

Haha, maar deze johnny zal het niet nalaten om daarmee toch enkele mensen naar het rechtervak te verjagen.
                        Ik vind het speciaal, ik vrees er ook een beetje voor dat het een trend zal worden, je ziet het al op conceptcars van... Hyundai? Als het zover komt, haal ik die dingen eruit.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Heb je hem al? Zeker een topic maken met véél foto's als het zo ver is! Proficiat!
                        Thx! Ik moet nog effe op mijn kin kloppen helaas, tegen het einde van deze maand heb ik 'em (niet lang meer wachten!). Ik ben geen fan om een topic te openen van mijn wagen, maar 'k zal in dit topic wel eens een foto plaatsen.

Comment

Die Angel Eyes van BMW zien er imo ook te tjoening uit dan. What's the difference?
                          Last edited by ; 18/10/2007, 15:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Die LED's zijn vet!
                            Echt wel! Telkens als ik een A6 zie die geen leds heeft achteraan , dat is iets wat ie MOET hebben

Comment

• Witte pinkers, das pas tjoening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Witte pinkers, das pas tjoening.
                                Ik ga ze achter denk ik toch steken.

Comment

• zalig gast, doen!

Comment

• jaaaaaa, hebben we iets om mee te lachen

Comment

• Orginele angel eyes van bmw zijn maar die blauwe fakes zijn afschuwelijk lelijk - TJOENING !

Die LED's van Audi zijn ook knap (maar ik versta wel dat dit voor sommige mensen stoort)..

Zoals met mistlichten rijden als er geen mist is ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Ik heb net een A5 gekocht, ...
                                        Zalig! Welke motor/kleur/interieur/inleg/velgen/opties heb je genomen?
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                          Zoals met mistlichten rijden als er geen mist is ..
                                          Precies, dan vind ik dat al veel meer tjoening dan die LED's! Met mistlampen rijden is zo totaal NOT!

Maar inderdaad, niet iedereen zal tevinden zijn voor die LED's van Audi.. Dat is nu eenmaal persoonlijk . Ik vind ze allesinds zalig .

Comment

Working...
                                          X