Die LED's zijn vet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLED's zijn per definitie tjoening én hoogst-IRRITANT!
Tis toch zeker... rij eens achter zo één of andere nieuwe kar, met van die LED remlichten... tis om fucking epileptisch van de worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGAST
nogal een geluk dat jij geen geld in die kar gaat steken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLED's zijn per definitie tjoening én hoogst-IRRITANT!
Tis toch zeker... rij eens achter zo één of andere nieuwe kar, met van die LED remlichten... tis om fucking epileptisch van de worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenProbeer het succes van Angel Eyes gewoon niet te evenaren, want het lukt gewoon niet. Zeker niet op deze manier.
Elke keer als ik een Audi zie die die dingen aan heeft flash ik met mijn pharen, ik kan het niet laten. Onnozelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk heb net een A5 gekocht, maar ik zou niet durven zeggen of je die lichten kan uitschakelen wanneer je gebruik maakt van de lichtsensor? Effe tussen haakjes, is het dan ook niet onnozel om met de Angel Eyes overdag rond te rijden?
Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.
Het ergste vind ik dan nog dat ze niet recht lopen, maar met zo'n boogje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHet gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
Maar die leds van audi zijn gewoon té opvallend, en het ziet er auto5 tuning uit.
Ik vind het speciaal, ik vrees er ook een beetje voor dat het een trend zal worden, je ziet het al op conceptcars van... Hyundai? Als het zover komt, haal ik die dingen eruit.
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHeb je hem al? Zeker een topic maken met véél foto's als het zo ver is! Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHet gaat mij er niet over dat het onnozel is om daar mee rond te rijden overdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie LED's zijn vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWitte pinkers, das pas tjoening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk heb net een A5 gekocht, ...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenZoals met mistlichten rijden als er geen mist is ..
Maar inderdaad, niet iedereen zal tevinden zijn voor die LED's van Audi.. Dat is nu eenmaal persoonlijk . Ik vind ze allesinds zalig .
Comment
Comment