Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Het geeft toch niet als ik efkes kwijl...
    Magnifiek, mooiste dashboard dat Audi gemaakt heeft!
    Idd, in zekere zin zelf mooier dan het huidige dashboard van de A6. Die boog had moeten doorlopen over het navigatiescherm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Het geeft toch niet als ik efkes kwijl...
      Magnifiek, mooiste dashboard dat Audi gemaakt heeft!
      Volledig gelijk. Ik denk dat voor de veiligheid de fabrikanten het scherm (navigatie etc) hoger hebben moeten plaatsen met het gevolg dat de look erop achteruit gegaan is (zie ook bmw 7, mb s).
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• in het audi center te zaventem staat ook een R8, gelukkig was het een beetje aanschuiven ...
        er stond een groepje kerels van 16 of zo naar te kijken als vliegen op een str...
        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
          in het audi center te zaventem staat ook een R8, gelukkig was het een beetje aanschuiven ...
          er stond een groepje kerels van 16 of zo naar te kijken als vliegen op een str...
          ik zou da ook doen , maar ik zou weten welke motor , velgen , onderdelen enzo gebruikt worden. vele van die mannen staan daar naar te kijken alsof et een ruimteschip is

Comment

• aah antonio, long time no see hé makker.

Comment

• Damned

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Damned
                  Zou dat op een gewone A4 ook passen?

Comment

• misschien zelfs op je fietsje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Ik denk wel dat er minimum 19" of 20" verreist is. Maar het staat wel niet in de optielijst. Maar als je dat zou vragen zou dat héél misschien wel mogelijk zijn..

Echter vind ik 20" op een A4 wat groot..

Comment

Maar waarom zou je 10.000 euro uitgeven aan keramische remmen op een gewone A4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Ergens heb je wel gelijk. Wat is de basisprijs van de duurste A4? Een goeie €40.000 neem ik aan? Dan betaal je enkel voor de remmen zo even 1/4 van uw wagen.. Lijkt me inderdaad redelijk zot..

Wat je wel kan doen als je bijvoorbeeld een 2.0l TDI koopt, is vragen dat ze de remmen van een 3.0l TDI, 3.2l FSI opsteken. Deze zijn altijd iets groter, en remmen natuurlijk ook beter.. Je zal er veel goedkoper vanaf komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            misschien zelfs op je fietsje.
                            Deugniet

Comment

Idd wel veel geld voor op een gewone A4.
                              Zou toch leuk zijn op een 3.0 TDI

Comment

Idd wel veel geld voor op een gewone A4.
                                Zou toch leuk zijn op een 3.0 TDI
                                Jah ok tis een hebbeding, maar met die 10k doe ik wel iets anders denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                  Ergens heb je wel gelijk. Wat is de basisprijs van de duurste A4? Een goeie €40.000 neem ik aan? Dan betaal je enkel voor de remmen zo even 1/4 van uw wagen.. Lijkt me inderdaad redelijk zot..
                                  Niet zo pessimistisch hé!

Gesteld dat je A4 €40.000 kost + €10.000 voor de remmen = €50.000. Dus dat maakt dat de remmen 1/5 van de kostprijs zijn.

Blijft wel gigantisch veel natuurlijk!

Comment

• Hip hoi!

('k zal later nog wel eens betere foto's nemen)

Comment

• proficiat

indrukken?

Comment

• Ziet er goed uit! Is het de 3.0TDI? En de eerste A5 op het forum is een feit Maak maar topicje aan in "Mijn Auto"

Comment

Ziet er goed uit! Is het de 3.0TDI? En de eerste A5 op het forum is een feit Maak maar topicje aan in "Mijn Auto"
                                          heeft waxit zenne pa ook geen A5 ?

Comment

Working...
                                          X