Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHet geeft toch niet als ik efkes kwijl...
Magnifiek, mooiste dashboard dat Audi gemaakt heeft!AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenin het audi center te zaventem staat ook een R8, gelukkig was het een beetje aanschuiven ...
er stond een groepje kerels van 16 of zo naar te kijken als vliegen op een str...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Damned
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou dat op een gewone A4 ook passen?
Echter vind ik 20" op een A4 wat groot..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou dat op een gewone A4 ook passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMaar waarom zou je 10.000 euro uitgeven aan keramische remmen op een gewone A4?
Wat je wel kan doen als je bijvoorbeeld een 2.0l TDI koopt, is vragen dat ze de remmen van een 3.0l TDI, 3.2l FSI opsteken. Deze zijn altijd iets groter, en remmen natuurlijk ook beter.. Je zal er veel goedkoper vanaf komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmisschien zelfs op je fietsje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMaar waarom zou je 10.000 euro uitgeven aan keramische remmen op een gewone A4?
Zou toch leuk zijn op een 3.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd wel veel geld voor op een gewone A4.
Zou toch leuk zijn op een 3.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenErgens heb je wel gelijk. Wat is de basisprijs van de duurste A4? Een goeie €40.000 neem ik aan? Dan betaal je enkel voor de remmen zo even 1/4 van uw wagen.. Lijkt me inderdaad redelijk zot..
Gesteld dat je A4 €40.000 kost + €10.000 voor de remmen = €50.000. Dus dat maakt dat de remmen 1/5 van de kostprijs zijn.
Blijft wel gigantisch veel natuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZiet er goed uit! Is het de 3.0TDI? En de eerste A5 op het forum is een feit Maak maar topicje aan in "Mijn Auto"
Comment
Comment