Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Congrats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      heeft waxit zenne pa ook geen A5 ?
      Jah just, rats vergeten. De 2e dan alle

Comment

heeft waxit zenne pa ook geen A5 ?
        kdacht het ook, een zwarte..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Hip hoi!

('k zal later nog wel eens betere foto's nemen)
          Vet. Congrats

Welke opties (en interieur, inleg, velgen) heb je genomen?
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zo'n A5 valt goe mee van prijs
            Ik heb vandaag gezien bij de Audi dealer. Een full option A5 2.7tdi 47 000 € een 120i naar mijn goesting kost ook zoveel

Comment

Zo'n A5 valt goe mee van prijs
              Ik heb vandaag gezien bij de Audi dealer. Een full option A5 2.7tdi 47 000 € een 120i naar mijn goesting kost ook zoveel
              Dan ga ik zonder enige twijfel voor de A5 toch!

Comment

• Heu, die €47000 zal wel niet full-option zijn denk ik. Ik dacht eerlijk gezegd dat de prijzen daar maar begonnen voor een 3.0tdi.

edit: nemo, je moet je vergist hebben hoor. Een standaard A5 2.7TDI kost al dik €44.000.
                Last edited by ; 25/10/2007, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Dan ga ik zonder enige twijfel voor de A5 toch!
                  Ik zal wel twijfelen maar het wordt een moeilijke keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    indrukken?
                    Het gaspedaal?
                    Ge moogt gerust zijn...

First of all, omdat ik er al eens een discussie over had met Matteus, de stuurinrichting is bijna zoals het moet. Het is voor Audi een flinke vooruitgang, eigenlijk is het dik in orde hoor, maar ik heb wat last met een ingebakken feature, bij lage snelheden is het stuur met een pink te bedienen (handig voor in 't stad), bij hogere snelheden wordt het sturen gradueel zwaarder. In de praktijk geeft dat te weinig gevoel in het stuur IMHO wanneer je op een trager parcours die quattro eens laat werken. Maar eens op snelheid, zaligheid! De balans in dit chassis is echt prettig, vooral op hogere snelheden (op-en afritjes). Vandaag heb ik al eerder de neiging tot overstuur gevoeld dan het omgekeerde en zo moet dat. Je kan heerlijk op het gas uitaccelereren.

Voor een diesel komt 'em snel uit de startblokken, dat is en blijft toch de verrassing. Het turbogat is beperkt (voor wat ik ook gewoon was van de recente Alfa's). Tijdens volle acceleratie, 1ste & 2de, vooral de manier waarop de motor dan oppikt in z'n 2de versnelling maakt indruk... voor de rest is het genieten van dat koppel en comfort. Alles steekt netjes in elkaar, geen rammel of kraakje te bespeuren, zetels zitten voor mij perfect, zelfs het verbruik bleef vandaag beperkt tot 8l, en dat vind ik al even onvoorstelbaar als de rest van de wagen...

/me happy, die A5 verzacht het afscheid van de Alfa toch wel een beetje.

Comment

• Gaat genieten worden En 8 liter verbruik valt wel heel goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Vet. Congrats

Welke opties (en interieur, inleg, velgen) heb je genomen?
                        Ik heb een directiewagen genomen, 8000km stonden er al op. Dus er staan wel wat opties op die ik zelf overbodig vind, wat mijn rationele zelve toch achterwege zou gelaten hebben, maar bon, 'k had minder dan een maand de tijd om een auto te vinden, gezocht en gevonden.

Ik heb helaas niet veel van de prijs kunnen afdingen, de A5 is momenteel erg HOT als stock of directiewagen omwille van de lange levertijden.
                        Kijk maar eens op de baan, hoeveel zie je er al rijden? Man, had ik vandaag bekijks... en dat met een "A4 coupé".

in detail:
                        Kleur: ijszilver (veel mooier in het echt, dan op foto)
                        Interieur: zwart, milano leder
                        Inleg: hologramm alu
                        GPS DVD Plus
                        Audi sound system
                        Elek. verstelbare sportzetels
                        Sportvering
                        Velgen 18 inch, 10 spaken Y design
                        Audi Hill Assist
                        Parkeerhulp vr en achter
                        Boordcomputer in kleur
                        cruisecontrol
                        Skizak audi

Helaas ken ik de optielijst van Audi niet zo goed, op de factuur staan ook een aantal codes met weinig tekst en uitleg. Regensensor, lichtsensor, daglichten, xenon, dat zijn toch standaard dingen, nee?

Comment

• Goed uitgerust zo te zien. Ik vind 'm razend knap de A5, echt vette kar.

Comment

bwa, pas op, bij BMW kreeg ik op de 1-serie, zonder dat ik erom vroeg al direct 7% korting (op een 123d). Dat moet je tegenwoordig eens bij de Audi dealer proberen, dat valt tegen hoor (of het ligt aan mij?).

Comment

Goed uitgerust zo te zien. Ik vind 'm razend knap de A5, echt vette kar.
                              't Enige wat ik mis voor een auto van die prijsklasse, is bluetooth. Ik heb nu een "TEL" knopje op de transmissietunnel, als ik erop druk krijg ik de boodschap dat de telefoonuitrusting niet geïnstalleerd is, g thx voor het knopje Audi.

Comment

bwa, pas op, bij BMW kreeg ik op de 1-serie, zonder dat ik erom vroeg al direct 7% korting (op een 123d). Dat moet je tegenwoordig eens bij de Audi dealer proberen, dat valt tegen hoor (of het ligt aan mij?).
                                Je kan een 1-serie ook moeilijk gaan vergelijken met een auto van het caliber A5 he. Ergens toch wel te vewrachten denk ik.
                                Last edited by ; 25/10/2007, 22:32.

Comment

no shit nemo

zo kun je bezig blijven he, een gewone (geen AMG) E-klasse naar mijn 'goesting' kost ook 90 000 euro

Comment

Je kan een 1-serie ook moeilijk gaan vergelijken met een auto van het caliber A5 he. Ergens toch wel te vewrachten denk ik.
                                    Nee, klopt, ik maakte dan ook de vergelijking niet he.
                                    Een BMW5, daar krijg je 10% op... ga maar na, die catalogusprijzen zijn bogus.

Comment

Nee, klopt, ik maakte dan ook de vergelijking niet he.
                                      Een BMW5, daar krijg je 10% op... ga maar na, die catalogusprijzen zijn bogus.
                                      Mo how, 10% Nene ik zeg niet dat je de vergelijking maakte, maar mij verwondert het enigzins niet dat je op de A5 niet meer korting krijgt.

Comment

• Bij de dealer in Aalst al evenmin. Hier moet je sterk in je schoenen staan om wat korting te krijgen.

Heb je trouwens al iets gehoord van het volgend systeem:

Offerte voor A3: circa 300 Euro. Op de vraag waarom er +300 Euro stond, zei de verkoper: "tja, dat komt door een prijsverhoging in de toekomst." Daarom moeten wij er nu al 350 Euro bijrekenen. WTF ???

Dit lijkt me pure oplichterij ?!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                                          Bij de dealer in Aalst al evenmin. Hier moet je sterk in je schoenen staan om wat korting te krijgen.

Heb je trouwens al iets gehoord van het volgend systeem:

Offerte voor A3: circa 300 Euro. Op de vraag waarom er +300 Euro stond, zei de verkoper: "tja, dat komt door een prijsverhoging in de toekomst." Daarom moeten wij er nu al 350 Euro bijrekenen. WTF ???

Dit lijkt me pure oplichterij ?!!
                                          Tjah bij Thoen... ik spring altijd in Geraardsbergen eens binnen.

Comment

Working...
                                          X