Congrats.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenheeft waxit zenne pa ook geen A5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenheeft waxit zenne pa ook geen A5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Welke opties (en interieur, inleg, velgen) heb je genomen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A5 valt goe mee van prijs
Ik heb vandaag gezien bij de Audi dealer. Een full option A5 2.7tdi 47 000 € een 120i naar mijn goesting kost ook zoveel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDan ga ik zonder enige twijfel voor de A5 toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenindrukken?
Ge moogt gerust zijn...
First of all, omdat ik er al eens een discussie over had met Matteus, de stuurinrichting is bijna zoals het moet. Het is voor Audi een flinke vooruitgang, eigenlijk is het dik in orde hoor, maar ik heb wat last met een ingebakken feature, bij lage snelheden is het stuur met een pink te bedienen (handig voor in 't stad), bij hogere snelheden wordt het sturen gradueel zwaarder. In de praktijk geeft dat te weinig gevoel in het stuur IMHO wanneer je op een trager parcours die quattro eens laat werken. Maar eens op snelheid, zaligheid! De balans in dit chassis is echt prettig, vooral op hogere snelheden (op-en afritjes). Vandaag heb ik al eerder de neiging tot overstuur gevoeld dan het omgekeerde en zo moet dat. Je kan heerlijk op het gas uitaccelereren.
Voor een diesel komt 'em snel uit de startblokken, dat is en blijft toch de verrassing. Het turbogat is beperkt (voor wat ik ook gewoon was van de recente Alfa's). Tijdens volle acceleratie, 1ste & 2de, vooral de manier waarop de motor dan oppikt in z'n 2de versnelling maakt indruk... voor de rest is het genieten van dat koppel en comfort. Alles steekt netjes in elkaar, geen rammel of kraakje te bespeuren, zetels zitten voor mij perfect, zelfs het verbruik bleef vandaag beperkt tot 8l, en dat vind ik al even onvoorstelbaar als de rest van de wagen...
/me happy, die A5 verzacht het afscheid van de Alfa toch wel een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVet. Congrats
Welke opties (en interieur, inleg, velgen) heb je genomen?
Ik heb helaas niet veel van de prijs kunnen afdingen, de A5 is momenteel erg HOT als stock of directiewagen omwille van de lange levertijden.
Kijk maar eens op de baan, hoeveel zie je er al rijden? Man, had ik vandaag bekijks... en dat met een "A4 coupé".
in detail:
Kleur: ijszilver (veel mooier in het echt, dan op foto)
Interieur: zwart, milano leder
Inleg: hologramm alu
GPS DVD Plus
Audi sound system
Elek. verstelbare sportzetels
Sportvering
Velgen 18 inch, 10 spaken Y design
Audi Hill Assist
Parkeerhulp vr en achter
Boordcomputer in kleur
cruisecontrol
Skizak audi
Helaas ken ik de optielijst van Audi niet zo goed, op de factuur staan ook een aantal codes met weinig tekst en uitleg. Regensensor, lichtsensor, daglichten, xenon, dat zijn toch standaard dingen, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A5 valt goe mee van prijs
Ik heb vandaag gezien bij de Audi dealer. Een full option A5 2.7tdi 47 000 € een 120i naar mijn goesting kost ook zoveel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGoed uitgerust zo te zien. Ik vind 'm razend knap de A5, echt vette kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenbwa, pas op, bij BMW kreeg ik op de 1-serie, zonder dat ik erom vroeg al direct 7% korting (op een 123d). Dat moet je tegenwoordig eens bij de Audi dealer proberen, dat valt tegen hoor (of het ligt aan mij?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A5 valt goe mee van prijs
Ik heb vandaag gezien bij de Audi dealer. Een full option A5 2.7tdi 47 000 € een 120i naar mijn goesting kost ook zoveel
zo kun je bezig blijven he, een gewone (geen AMG) E-klasse naar mijn 'goesting' kost ook 90 000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJe kan een 1-serie ook moeilijk gaan vergelijken met een auto van het caliber A5 he. Ergens toch wel te vewrachten denk ik.
Een BMW5, daar krijg je 10% op... ga maar na, die catalogusprijzen zijn bogus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNee, klopt, ik maakte dan ook de vergelijking niet he.
Een BMW5, daar krijg je 10% op... ga maar na, die catalogusprijzen zijn bogus.
Comment
-
Bij de dealer in Aalst al evenmin. Hier moet je sterk in je schoenen staan om wat korting te krijgen.
Heb je trouwens al iets gehoord van het volgend systeem:
Offerte voor A3: circa 300 Euro. Op de vraag waarom er +300 Euro stond, zei de verkoper: "tja, dat komt door een prijsverhoging in de toekomst." Daarom moeten wij er nu al 350 Euro bijrekenen. WTF ???
Dit lijkt me pure oplichterij ?!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk BerichtenBij de dealer in Aalst al evenmin. Hier moet je sterk in je schoenen staan om wat korting te krijgen.
Heb je trouwens al iets gehoord van het volgend systeem:
Offerte voor A3: circa 300 Euro. Op de vraag waarom er +300 Euro stond, zei de verkoper: "tja, dat komt door een prijsverhoging in de toekomst." Daarom moeten wij er nu al 350 Euro bijrekenen. WTF ???
Dit lijkt me pure oplichterij ?!!
Comment
Comment