Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAl sjans hebben we gaT nog met zijn Babs, die zou die A6 even op zijn plaats zetten.
Hoewel ABT zeer goede chips levert (en vaak meer pk leverend dan opgegeven!) zou ik toch naar JD gaan. Dan zit je 200-205pk en 420Nm echt wel met een bommetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensowiezo
Hoewel ABT zeer goede chips levert (en vaak meer pk leverend dan opgegeven!) zou ik toch naar JD gaan. Dan zit je 200-205pk en 420Nm echt wel met een bommetje.
Waarom heb ik die DSG toch genomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJD = Master VAG chipper.
Ik zou daar direct naar toe gaan met eender welk VAG product.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensowiezo
Die kerel was er niet over te spreken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk naar Hartogtuning. Nog meer persoonlijke service, en minstens even goede kwaliteit... én goedkoper
JD ken ik, Hartogtuning veel minder. Ik ken er ook niemand dat er al geweest is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenZolang je geen DSG hebt....
Waarom heb ik die DSG toch genomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIdd, daartussen zou ik ook twijfelen...
JD ken ik, Hartogtuning veel minder. Ik ken er ook niemand dat er al geweest is...
Die weet niet alleen alles van chiptuning, maar is technisch ook echt top. Kan je ook terecht voor heuse projecten (RS4 +500pk, A3 TDI 90pk ->180pk, om maar een paar te noemen)
Ben er 1 keer geweest voor een chiptuning van een A3 90pk, en dat werd enorm professioneel gedaan.
De auto wordt niet alleen op testrit genomen door hem, maar nadien ook op de brug voor een volledige check-up.
En het beste van al, de prijs ligt soms tot wel de helft van JD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDt hij geleverd werd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAl contact opgenomen met JD? Die hebben veel ervaring met die bakken, en weten zéker wat mogelijk is
En ik dacht dat ze mij hetzelfde wisten te vertellen als de meesten, zijnde gelimiteerd in koppel van zo'n 350Nm door de DSG, wat het geheel op zo'n 170 pk brengt...
Maar ik zou't nog eens moeten checken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHartog is de huistuner van Audiforum.nl
Die weet niet alleen alles van chiptuning, maar is technisch ook echt top. Kan je ook terecht voor heuse projecten (RS4 +500pk, A3 TDI 90pk ->180pk, om maar een paar te noemen)
Ben er 1 keer geweest voor een chiptuning van een A3 90pk, en dat werd enorm professioneel gedaan.
De auto wordt niet alleen op testrit genomen door hem, maar nadien ook op de brug voor een volledige check-up.
En het beste van al, de prijs ligt soms tot wel de helft van JD
Niet onbelangrijk natuurlijk die prijs...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe uitlaten zijn er teveel aan. Maar de LED's vind ik best knap! Wat ik nog zou veranderen is het Audi logo en S Line logo niet in het zwart.
er is echt al heel veel gedaan geweest aan die wagen er zit al voor veel geld in ze (die uitlaten , leds , kofferklep , grille , verlaging , enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichteneigenaar eeft dit expres veranderd omdat ie het graag ziet !
er is echt al heel veel gedaan geweest aan die wagen er zit al voor veel geld in ze (die uitlaten , leds , kofferklep , grille , verlaging , enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe uitlaten zijn er teveel aan. Maar de LED's vind ik best knap! Wat ik nog zou veranderen is het Audi logo en S Line logo niet in het zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Faker en het past zelfs niet.
Shadowlook + wit lak + LED's is over the bill!
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWe hebben hier nu voor 2 dagen een blauwe A6 2.0TDI sedan.
Comment
Comment