Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJD = Master VAG chipper.
Ik zou daar direct naar toe gaan met eender welk VAG product.
Zoek namelijk nog info voor het chippen van mijn nieuwe A6 Avant.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenWie heeft er hiervoor een link ??
Zoek namelijk nog info voor het chippen van mijn nieuwe A6 Avant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAudi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Een vraagje:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van dit model & motor?
Is dit een motor met ketting of riem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEen vraagje:
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van dit model & motor?
Is dit een motor met ketting of riem?
Motor met riemen, maar wel de beste 2.5TDI V6 die er is, zo'n 163.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMotor met riemen, maar wel de beste 2.5TDI V6 die er is, zo'n 163.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrue. In combinatie met de Multitronic is het een ongelooflijk soepele krachtbron. Trekt echt zeer vlot op, voor z'n vermogen en koppelwaardes.
En ze hebben uiteraard niet meer last van de inslijtende nokkenassen.
Comment
-
150 = sowiezo nokkenasproblemen... vroeg of laat (+250k)
155 = zijn goede versies van gemaakt (met roltuimers ipv sleeptuimelaars)
163 = bullitproof, en veel beter dan de relatief 'tamme' 155.
180 = alles van voor (ik dacht) eind 2002 is zelfde verhaal als de 150. Hierna kregen deze 180's ook de roltuimelaars, en dus bullitproof.
En zoals matteo al zei, een 163pk icm een multitronic is een droom. Optrekken van 0-100 tegen 2000-2500 toeren doe gaat in een 10sec.
Maaaaaar... ze zijn niet zéér betrouwbaar. Eentje met trekhaak = laten staan, kunnen ze NIET tegen. M'n pa heeft zijn 2.5 MT op 65000km naar de zak gereden, door heel vaak met remork te rijden.
Manuele 6-bak is natuurlijk ook prima. Vind het zalige motoren die 2.5tdi's. Veel karakter, en een leuke sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar na de A6 en A4 vorige generatie, hebben ze dat blok er toch uitgeworpen.
Waarom vraag ik me dan af...
Voor de opvolgers (2.0TDI en 3.0TDI) neem ik aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar na de A6 en A4 vorige generatie, hebben ze dat blok er toch uitgeworpen.
Waarom vraag ik me dan af...
Voor de opvolgers (2.0TDI en 3.0TDI) neem ik aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk dacht dat de 150, 155 en de 180pk motoren 'probleem'blokken waren.
Avantus weet er het fijne wel van.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nonkel van mijn vrouw heeft een Audi A8 2.5 TDI quattro Tiptronic met 180pk. Hij heeft ondertussen al meer dan 400.000km gereden zonder veel mechanische problemen. Vorige week zei hij wel dat de versnellingsbak om zeep was. Hij gaat een ruilboite steken...
van welk jaar?
rustige rijstijl?
en als je je dat laatste hebt, dan kan je er héél lang mee voortrijden.
Comment
Comment