Multitronics zijn sowieso toch niet echt superbetrouwbaar? Autobild heeft het in de uitgave van deze week over de A4, waarbij ze toch waarschuwen voor deze bak...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMultitronics zijn sowieso toch niet echt superbetrouwbaar? Autobild heeft het in de uitgave van deze week over de A4, waarbij ze toch waarschuwen voor deze bak...
Over welk model A4 gaat het? Ik zag vandaag dat ze bij de nieuwe A4 een multitronic koppelen aan de 2.7tdi (die 400Nm heeft)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennieuw gekocht?
van welk jaar?
rustige rijstijl?
en als je je dat laatste hebt, dan kan je er héél lang mee voortrijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja sowiezo, je moet er mee oppassen. Aanhangers, en bruut in en uit vitesse zetten -> foute boel
Over welk model A4 gaat het? Ik zag vandaag dat ze bij de nieuwe A4 een multitronic koppelen aan de 2.7tdi (die 400Nm heeft)
Comment
-
ook een punt dat je toch goed moet nakijken bij die 2.5 V6 TDI is olielekkage,er komen er weinig in de garage langs die onderaan niet vol olie hangen,en de olielekken hebben verschillende oorsprongen,vaak ook de kleppendeksels,Turbo's gaan ook al wel is stuk,maar in vele mindere mate op de laatse versies,dus de 163pk's,en de Multitronic is in dat model zeker geen aanrader,verder is zo'n A6 echt een pracht van een wagen,men vader heeft er ook één,een 19TDI 130pk 6v
Groetjes Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenTurbo's gaan ook al wel is stuk,maar in vele mindere mate op de laatse versies,dus de 163pk's,en de Multitronic is in dat model zeker geen aanrader
Als ze in mindere mate stukgaan op de latere versies, waarom is de 163pk versie dan géén aanrader? Dat is toch de allerlaatste 2.5TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Faker en het past zelfs niet.
Shadowlook + wit lak + LED's is over the bill!
Niet akkoord, ik vind het geheel zeker en vast passen.
En een faker zou ik hem ook niet direct noemen. Hij heeft z'n normale A4 omgetoverd in een prachtexemplaar.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls ze in mindere mate stukgaan op de latere versies, waarom is de 163pk versie dan géén aanrader? Dat is toch de allerlaatste 2.5TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen us-nr-plaat-uitsnijding achteraan
groovy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenNetjes, die LED's op die A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenis toch een A4 Avant ?
en idd Fré zin voiture
Comment
-
Zalige a4 imho!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Kan mij iemand zeggen of de S-line bumperlip op de standaardachterbumper past? Het onderste stuk stuk alleen maar. In mijn topic op de laatste pagina staat een donkergrijze A3 sportback met de standaardbumper gecombineerd met de S-line bumperlip. Zou dit aangepast zijn? Of past dit er wel degelijk op. Want dan ga ik dit op mijn bumper zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat wit in combinatie met dat carbon =>
Een keuze maken tussen een witte of een zwarte R8 zou heel moeilijk worden.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment