Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel dat wit vind ik ook prachtig. Alleen durft de Belg zich niet wagen aan die kleur. (ik ook niet)
Ik zou het nog wel in overweging durven te nemen, enige nadeel is dat binnen afzienbare tijd dat wit terug not done is en dan zit je er mooi mee. Tenzij je in Dubai zit Dus is een zwarte hier meer aangewezen, hoewel....
Ik zou het nog wel in overweging durven te nemen, enige nadeel is dat binnen afzienbare tijd dat wit terug not done is en dan zit je er mooi mee. Tenzij je in Dubai zit Dus is een zwarte hier meer aangewezen, hoewel....
De dag dat ik een kleur enkel en alleen niet kies omdat anderen het mss not done vinden koop ik mij een driewielerke.
De dag dat ik een kleur enkel en alleen niet kies omdat anderen het mss not done vinden koop ik mij een driewielerke.
Normaal kies je niet in functie van, maar wat is de bedoeling van wit? Opvallen toch ni? In dat opzicht is dat wit een "riscante" keuze omdat het echt een modekleur is.
Normaal kies je niet in functie van, maar wat is de bedoeling van wit? Opvallen toch ni? In dat opzicht is dat wit een "riscante" keuze omdat het echt een modekleur is.
Ik vind die witte R8 dan ook een beauty! Heb er in Frankrijk onlangs zo een gezien en man... Kiezen tussen zwart en wit zou een verdomd moeilijke keuze voor me zijn.
Comment