Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, mijn Audi heeft ook sinaasappelverf maar MB S heeft dat ook !
de S en CL en nieuwe C hebben het inderdaad ook, heb ik gezien. En vooral ook de Mercedes bedrijfsvoertuigen (actros, atego, etc); maar bijlange niet zo fel als Audi, en al helemaal niet zo fel als BMW.
Maar inderdaad, het komt bij alle producenten op hetzelfde neer: het gebruik van verf op basis van water.
Die zilveren buizen? Ik had een groter collectorstuk verwacht maar dat zit op de motorkap zie ik nu. Heeft dat spel 1 of meer compressors?
Ik las dit:
"Now the R8 is seen more frequently on our roads, potential buyers are looking for more special versions of the Audi R8. For those of you out there MTM created a special R8. MTM calls their R8 the Audi R8888 and it’s matt black that reminds us of the Ferrari F430 Tu Nero. As the name suggest the R8 by MTM has 888 bhp, twice as much as the standard R8! Thanks to the enormous power increase the performance figures are amazing: the car hits 62mph (100kmh) in only 3 seconds and has a top speed of 225mph (360kmh).
MTM made the R888 on special request for a customer but if the respondses are good they might build more R888’s for Audi R8 owners."
Sowieso zal dat ding wel geforceerde inductie hebben. Anders kom je niet zomaar aan meer dan 200pk/liter. Twee compressoren zou dom zijn, dus ik vermoed ééntje.
Je ziet duidelijk de twee luchtmassameters in de buizen bovenop de motor.
Ik heb daarnet eens een Audi A5 geconfigureerd en tot mijn grote verbazing kon ik geen shadow look kiezen,
is dit alleen voor de S-line of gewoon niet beschikbaar. In het geval van dat laatste vind ik het toch spijtig...
Comment