Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi-Wasser in elke afgeleverde wagen:

Maar ook Audi begint last te krijgen van de sinaasappelverf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Zijn de nachtfoto's uit de losse pols?

nope.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Audi-Wasser in elke afgeleverde wagen:

Maar ook Audi begint last te krijgen van de sinaasappelverf.

wtf das lelijk

Comment

• Supergeslaagde B7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            wtf das lelijk

En daar betaal je dan 106.000 euro voor.

Comment

Supergeslaagde B7

Is dat geen B8?

Comment

Supergeslaagde B7

Ik zie er precies wat elementen van de nieuwe C-klasse in

Comment

• idd B8, maar wel knap zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Is dat geen B8?

ahja, kbedoel dus de nieuwen.

weet ik veel.

Comment

ahja, kbedoel dus de nieuwen.

weet ik veel.
                      Echt he, who gives a fak

Comment

wtf das lelijk
                        Inderdaad, mijn Audi heeft ook sinaasappelverf maar MB S heeft dat ook !
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Supergeslaagde B7

Dat was een 2.0l TDI aan de uitlaten te zien?

Inderdaad, hij is écht wel geslaagd . Die velgen, dat spoilertje op de koffer, kleur,.. Heb je nog meer foto's van deze?

Comment

• MTM did it again.. Audi R888

lelijke wielen (dubai dus die wielen bling ), maar wat een bom voor de rest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                              Dat was een 2.0l TDI aan de uitlaten te zien?

Inderdaad, hij is écht wel geslaagd . Die velgen, dat spoilertje op de koffer, kleur,.. Heb je nog meer foto's van deze?

Stond op afgesloten parking, dus neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                Inderdaad, mijn Audi heeft ook sinaasappelverf maar MB S heeft dat ook !

de S en CL en nieuwe C hebben het inderdaad ook, heb ik gezien. En vooral ook de Mercedes bedrijfsvoertuigen (actros, atego, etc); maar bijlange niet zo fel als Audi, en al helemaal niet zo fel als BMW.

Maar inderdaad, het komt bij alle producenten op hetzelfde neer: het gebruik van verf op basis van water.

Comment

MTM did it again.. Audi R888

lelijke wielen (dubai dus die wielen bling ), maar wat een bom voor de rest
                                  Fak... Rijdt dit ding effectief? En wat zijn die huge dingen op de motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Fak... Rijdt dit ding effectief? En wat zijn die huge dingen op de motor?

luchtinlaten.

Comment

• Die zilveren buizen? Ik had een groter collectorstuk verwacht maar dat zit op de motorkap zie ik nu. Heeft dat spel 1 of meer compressors?

Ik las dit:

"Now the R8 is seen more frequently on our roads, potential buyers are looking for more special versions of the Audi R8. For those of you out there MTM created a special R8. MTM calls their R8 the Audi R8888 and it’s matt black that reminds us of the Ferrari F430 Tu Nero. As the name suggest the R8 by MTM has 888 bhp, twice as much as the standard R8! Thanks to the enormous power increase the performance figures are amazing: the car hits 62mph (100kmh) in only 3 seconds and has a top speed of 225mph (360kmh).

MTM made the R888 on special request for a customer but if the respondses are good they might build more R888’s for Audi R8 owners."

Bron: www.gtspirit.com

Comment

• Sowieso zal dat ding wel geforceerde inductie hebben. Anders kom je niet zomaar aan meer dan 200pk/liter. Twee compressoren zou dom zijn, dus ik vermoed ééntje.

Je ziet duidelijk de twee luchtmassameters in de buizen bovenop de motor.

Comment

• Ik heb daarnet eens een Audi A5 geconfigureerd en tot mijn grote verbazing kon ik geen shadow look kiezen,
                                          is dit alleen voor de S-line of gewoon niet beschikbaar. In het geval van dat laatste vind ik het toch spijtig...

Comment

Working...
                                          X