Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDuitsland is wel mals voor zulke machines. Een kennis betaalde ca. 240 EUR taks voor z'n RS6.
In Zwitserland kost een 6.0 je 800 EUR taks.
Die (zeer) zware diesels zijn vooral populair
a) als statussymbool, vanzelfsprekend
b) voor veel-km-rijders die toch nog een zeer krachtige wagen willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk wil naar DE verhuizen!
Then again they have higher fuel prices
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThen again they have higher fuel prices
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThen again they have higher fuel prices
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAan de grens gaan wonen hé ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDat nemen we erbij. Zo superveel zal dat wel niet schelen. Me likes Berlin... Audiforum Friedrichsstrasse und so weiter .
Aaaaargh stop of ik word weer lyrisch over Deutsche Autobahnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVooral die onbegrensde stukken op de Berliner Ring
Aaaaargh stop of ik word weer lyrisch over Deutsche Autobahnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWas maar als vb. om aan te tonen dat het in the end allemaal op quasi hetzelfde uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentja als kia enzo 3 inch-dubbele-pijpen op hun jeepkes zet, en audi zelf het nodig acht van vuistdikke knoerten op hun 2 literke tdi
dan wil de moderne 18-jarige uiteraard op de 3 liter iets extra
laat dat zo, lieve audi...tis belachelijk, als je weet dat vroeger 6 liters door 1 armzalig pijpje konden ademen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHoeveel Nm zou dat ding gaan produceren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAangezien 'ie ook dezelfde ZF 6-traps 100ms automaat gaat gebruiken, vermoed ik gelimiteerd op 'slechts' 1000 Nm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten"slecht" 1000Nm Genoeg om wat kasseien uit de straat te pleuren
20 inch uiteraard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEn om regelmatig een nieuw setje banden aan te schaffen.
20 inch uiteraard
Comment
-
Via verschillende Audi-forums (of zoals sommige media het noemen: een anonieme bron) is er een planning boven komen drijven die als leidraad voor Audi-verkopers fungeert. Hierop staan onder andere de releasedata van de Q5, Q7 TDI V12 en de nieuwe A4 Avant. Handig is de vermelding van de vermogens, want nu weten we eindelijk hoeveel […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
De Touey 5.0 V10 heeft al 750Nm dus zou het wel eens kunnen dat het rond de 1000Nm zit.
Oké, gTa heeft daar ooit es iets over gezegt, en ie zal verdomme gelijk hebben!
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenM'n garagist zat toch altijd al te vloeken op die Touareg V10 tdi
Comment
Comment