Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Zat ie ook niet te vloeken op jouw 4.2 V8??
    Absoluut. Die motorruimtes zitten zo barstenvol, je moet eerst de halve auto demonteren voor je überhaupt aan de riem kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Duitsland is wel mals voor zulke machines. Een kennis betaalde ca. 240 EUR taks voor z'n RS6.
      In Zwitserland kost een 6.0 je 800 EUR taks.

Die (zeer) zware diesels zijn vooral populair

a) als statussymbool, vanzelfsprekend
      b) voor veel-km-rijders die toch nog een zeer krachtige wagen willen
      Ik wil naar DE verhuizen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Ik wil naar DE verhuizen!

Then again they have higher fuel prices

Comment

Aan de grens gaan wonen hé ^^

Comment

Dat nemen we erbij. Zo superveel zal dat wel niet schelen. Me likes Berlin... Audiforum Friedrichsstrasse und so weiter .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Aan de grens gaan wonen hé ^^
              Was maar als vb. om aan te tonen dat het in the end allemaal op quasi hetzelfde uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Dat nemen we erbij. Zo superveel zal dat wel niet schelen. Me likes Berlin... Audiforum Friedrichsstrasse und so weiter .
                Vooral die onbegrensde stukken op de Berliner Ring

Aaaaargh stop of ik word weer lyrisch over Deutsche Autobahnen

Comment

Vooral die onbegrensde stukken op de Berliner Ring

Aaaaargh stop of ik word weer lyrisch over Deutsche Autobahnen
                  Zalige stad

Comment

Was maar als vb. om aan te tonen dat het in the end allemaal op quasi hetzelfde uitkomt
                    I know, wou gewoon ff de vervelende smartass uithangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      tja als kia enzo 3 inch-dubbele-pijpen op hun jeepkes zet, en audi zelf het nodig acht van vuistdikke knoerten op hun 2 literke tdi

dan wil de moderne 18-jarige uiteraard op de 3 liter iets extra

laat dat zo, lieve audi...tis belachelijk, als je weet dat vroeger 6 liters door 1 armzalig pijpje konden ademen
                      Ik vind ze optisch net iets té klein, niks mis mee toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Hoeveel Nm zou dat ding gaan produceren?
                        Aangezien 'ie ook dezelfde ZF 6-traps 100ms automaat gaat gebruiken, vermoed ik gelimiteerd op 'slechts' 1000 Nm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Aangezien 'ie ook dezelfde ZF 6-traps 100ms automaat gaat gebruiken, vermoed ik gelimiteerd op 'slechts' 1000 Nm.
                          "slecht" 1000Nm Genoeg om wat kasseien uit de straat te pleuren

Comment

"slecht" 1000Nm Genoeg om wat kasseien uit de straat te pleuren
                            En om regelmatig een nieuw setje banden aan te schaffen.
                            20 inch uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              En om regelmatig een nieuw setje banden aan te schaffen.
                              20 inch uiteraard
                              Voor minder kom ik daar ni mee buiten

Comment

• Via verschillende Audi-forums (of zoals sommige media het noemen: een anonieme bron) is er een planning boven komen drijven die als leidraad voor Audi-verkopers fungeert. Hierop staan onder andere de releasedata van de Q5, Q7 TDI V12 en de nieuwe A4 Avant. Handig is de vermelding van de vermogens, want nu weten we eindelijk hoeveel […]

Comment

• Hier heb je nog een lijst met alle data's:

R8 Targa, RS5, R8-V10, A7 Coupé + Cabriolet,...

Comment

• 2009 ziet er nog het plezantste jaar uit.

Comment

• Zo ne lijst

Hoeveel auto's hebben die dan niet in hun gamma
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Die van Audi Brussel zullen blij zijn dat ze nog in de planning staan
                                        Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

De Touey 5.0 V10 heeft al 750Nm dus zou het wel eens kunnen dat het rond de 1000Nm zit.
                                          Als ik nu al voel wat die 750Nm doet...

Oké, gTa heeft daar ooit es iets over gezegt, en ie zal verdomme gelijk hebben!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          M'n garagist zat toch altijd al te vloeken op die Touareg V10 tdi
                                          Die vloekt op alles, uw garagist...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X