Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNieuwe interieuroptie voor de R8, bicolor + alcantara stuurtje, schitterend!
Ik vind zoiets dus echt niet mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind zoiets dus echt niet mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtener snort iets niet in mijn ogen.
het stuur past compleet niet bij de rest.
steek de zetelzitting in alcantara, en neem minder blinkend leder voor de rest en het geheel zal al harmonieuzer ogen.nls2000
Comment
-
Sinds een week ofzo liggen er winterbanden/velgen op onze A6. Maar het rijgedrag van de auto is helemaal anders. Hij zweept, zwabbert precies over de weg. Alle feeling, stabiliteit, grip is gewoon weg
We zijn wel 245/40/18 gewoon en nu ligt er maar 205.../16 (continental wintercontact) onder.
Das toch niet normaal? ofwel
Want die auto is nu een pak minder voorspelbaar, veilig,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenM'n pa rijdt in de zomer ook op 245 en in de winter 205. Ik heb hem nog nooit horen klagen over een slechter rijgedrag, alleen dat ze veel comfortabeler rijden. Zijn ze goed uitgebalanceerd?
Vandaag moest m'n vader nogal hard remmen op de autostrade en ie begon met z'n kont te schudden. Ronduit gevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDa's inderdaad wel raar. Een laten controleren zou ik zeggen. Heb je ze er zelf opgelegd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk veronderstel van wel...
Vandaag moest m'n vader nogal hard remmen op de autostrade en ie begon met z'n kont te schudden. Ronduit gevaarlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk veronderstel van wel...
Enfin, ik weet het niet hoor.
Bij ons hebben we ze er laten opleggen bij een onafhankelijke bandencentrale, het waren wel de 18inch.
Comment
-
Van waar de slogan "Vorsprung durch Technik" van komt:
Het merk Audi nam bij zijn nieuwe lancering een door DKW veelvuldig gebruikte slagzin over "Vorsprung durch Technik". Die slogan gebruikt de autobouwer uit Ingolstadt nog steeds.
(=DKW: J.S. Rasmussen, later Auto Union AG, Zschopau, Sachsen, Auto Union AG, Ingolstadt/Donau und Düsseldorf en Zweirad-Union AG, Nürnberg.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWauw... 'HET ONTSTAAN'
Wat een simpele uitleg.
Gewoon, zoiets onthoud gewoon beter.
Maar soit, we weten nog altijd niet waarvan DKW die slogan van gehaald heeft...
Comment
Comment