Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Hier heb je nog een lijst met alle data's:

R8 Targa, RS5, R8-V10, A7 Coupé + Cabriolet,...
    staan heel wat interessante modellen tussen. Ben wel eens benieuwd naar de A5 sportback, A7 en de R4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Nieuwe interieuroptie voor de R8, bicolor + alcantara stuurtje, schitterend!

Ik vind zoiets dus echt niet mooi

Comment

• het lijkt idd wel een beetje op een goedkoop bordeel.
        hun kleurplaatsing en combinatie lijkt me wat verkeerd gekozen.

Comment

• Ik vind het wel knap

Comment

• er snort iets niet in mijn ogen.
            het stuur past compleet niet bij de rest.
            steek de zetelzitting in alcantara, en neem minder blinkend leder voor de rest en het geheel zal al harmonieuzer ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Ik vind zoiets dus echt niet mooi
              Deze is veel te 'gay'... Deze middag een zwarte gezien met zwart interieur, moet niet meer zijn.

Comment

• Net ontdekt: de Acura (Honda) MDX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  er snort iets niet in mijn ogen.
                  het stuur past compleet niet bij de rest.
                  steek de zetelzitting in alcantara, en neem minder blinkend leder voor de rest en het geheel zal al harmonieuzer ogen.
                  Ik vind het superknap! Ben er van overtuigd dat dit interieur IRL wel heel wat knapper toont. Foto lijkt me wat overbelicht wrs door de flash.
                  nls2000

Comment

• Sinds een week ofzo liggen er winterbanden/velgen op onze A6. Maar het rijgedrag van de auto is helemaal anders. Hij zweept, zwabbert precies over de weg. Alle feeling, stabiliteit, grip is gewoon weg

We zijn wel 245/40/18 gewoon en nu ligt er maar 205.../16 (continental wintercontact) onder.

Das toch niet normaal? ofwel

Want die auto is nu een pak minder voorspelbaar, veilig,...

Comment

• M'n pa rijdt in de zomer ook op 245 en in de winter 205. Ik heb hem nog nooit horen klagen over een slechter rijgedrag, alleen dat ze veel comfortabeler rijden. Zijn ze goed uitgebalanceerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        M'n pa rijdt in de zomer ook op 245 en in de winter 205. Ik heb hem nog nooit horen klagen over een slechter rijgedrag, alleen dat ze veel comfortabeler rijden. Zijn ze goed uitgebalanceerd?
                        Ik veronderstel van wel...

Vandaag moest m'n vader nogal hard remmen op de autostrade en ie begon met z'n kont te schudden. Ronduit gevaarlijk

Comment

• Da's inderdaad wel raar. Een laten controleren zou ik zeggen. Heb je ze er zelf opgelegd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Da's inderdaad wel raar. Een laten controleren zou ik zeggen. Heb je ze er zelf opgelegd?
                            Nope dealer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten

Vandaag moest m'n vader nogal hard remmen op de autostrade en ie begon met z'n kont te schudden. Ronduit gevaarlijk
                              Zou ik toch eens laten nakijken. Lijkt niet normaal te zijn toch... Anders zijn al de basis-A6en die je ganse dagen ziet rijden ook levensgevaarlijk.

Comment

• jouw reply is zo mooi als je auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten

Mss zijn de loodjes er niet goed op geplakt en tijdens een eerste rit ervan gevlogen.

Enfin, ik weet het niet hoor.

Bij ons hebben we ze er laten opleggen bij een onafhankelijke bandencentrale, het waren wel de 18inch.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Van waar de slogan "Vorsprung durch Technik" van komt:

Het merk Audi nam bij zijn nieuwe lancering een door DKW veelvuldig gebruikte slagzin over "Vorsprung durch Technik". Die slogan gebruikt de autobouwer uit Ingolstadt nog steeds.

(=DKW: J.S. Rasmussen, later Auto Union AG, Zschopau, Sachsen, Auto Union AG, Ingolstadt/Donau und Düsseldorf en Zweirad-Union AG, Nürnberg.)

Comment

• Wauw... 'HET ONTSTAAN'

Wat een simpele uitleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Wauw... 'HET ONTSTAAN'

Wat een simpele uitleg.
                                        Ge moet het niet altijd moeilijk maken hé...

Gewoon, zoiets onthoud gewoon beter.

Maar soit, we weten nog altijd niet waarvan DKW die slogan van gehaald heeft...

Comment

• DKW = Duitse Kinder Wagens

Comment

Working...
                                          X