Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo wil ik m'n TT-tje wel.

(ok - zonder die stickers op de flanken)

Comment

• Knap!
      Stickers mogen blijven!

Comment

• Nog een foto:

Comment

• Comment

• Die metaalkeurige lammellen en spiegels zijn triestig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Die metaalkeurige lammellen en spiegels zijn triestig
              Zéér triestig zelfs.
              Voor de rest: topbak, zeker in zwart.

Comment

• Een leuk filmpje:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wanneer komt de facelift van de A6 er? Zal de Avant dan ook direct beschikbaar zijn?

Comment

• Komt die niet in de loop van volgend jaar. Vorige week verscheen er een lijst waarop alle nieuwe lanceringen gepland waren, heb die enkel niet meer bij de hand.

Edith: even snel de lijst opgesnord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Wanneer komt de facelift van de A6 er? Zal de Avant dan ook direct beschikbaar zijn?
                      2008. Bij de Avant zouden de wijzigingen beperkter zijn dan bij de sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        2008. Bij de Avant zouden de wijzigingen beperkter zijn dan bij de sedan.
                        Hopelijk krijgt de sedan nu ook LED's achteraan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Hopelijk krijgt de sedan nu ook LED's achteraan!
                          Die heeft hij eigenlijk al hoor , maar je moet het echt weten anders zie je het niet..

Als een sedan Xenon Lights als optie heeft genomen, heeft hij achteraan als remlicht zo'n klein balkje van 2 LED's boven elkaar in de lichtblokken. En als hij geen Xenon Lights heeft genomen, is héél de lichtblok verlicht tijdens het remmen..

Je moet er eens op letten

Maar je kan het anders formuleren éh: Hopelijk vallen de LED's méér op dan de huidige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Maar je kan het anders formuleren éh: Hopelijk vallen de LED's méér op dan de huidige
                            Ik heb het slecht geformuleerd, idd heeft ie nu ook al LED's. Maar hopelijk gaan ze even hard opvallen zoals die bij de Avant's.

Comment

Ik heb het slecht geformuleerd, idd heeft ie nu ook al LED's. Maar hopelijk gaan ze even hard opvallen zoals die bij de Avant's.
                              Inderdaad, want bij de Avant's is het echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Inderdaad, want bij de Avant's is het echt
                                Vorige week een FL A8 gezien, heeft ook LED's achteraan echt vetjes.

Comment

Vorige week een FL A8 gezien, heeft ook LED's achteraan echt vetjes.
                                  Inderdaad, die Face-lift heeft hem toch goed gedaan

Kijkt dat nu

Comment

• Comment

• Ik zou dat ding vermoedelijk zelfs boven een S65 verkiezen...
                                      Wat mij betreft toch echt wel een waardige opvolger van de D2 hoor. Perfecte evolutie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Ik zou dat ding vermoedelijk zelfs boven een S65 verkiezen...
                                        Wat mij betreft toch echt wel een waardige opvolger van de D2 hoor. Perfecte evolutie.
                                        In ieder geval een stuk knapper als de S me dunkt.

Kar is af, geen woorden voor. Ik kies 'm boven de S8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Ik zou dat ding vermoedelijk zelfs boven een S65 verkiezen...
                                          En ik die dacht dat er geen Face-lift nodig was.. Kijk nu

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          In ieder geval een stuk knapper als de S me dunkt.

Kar is af, geen woorden voor. Ik kies 'm boven de S8.
                                          Ja, ik zou toch neig twijfelen tussen dit en een S8...

Comment

Working...
                                          X