Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja man, dat ze die 4.2 TDI maar in de coming facelift-A6 steken, heerlijke bak !
Ik zit voor het moment in China, én jawel normaal gezien rijd ik vandaag mee in een lange A6, speciaal voor de chinese markt ontwikkeld, als het past trek ik foto's.
Als je hier kijkt naar de prijzen zouden we beter een groepsaankoop doen én ze dan laten overkomen, als je wil kan ik ze wel op onze vennootschap laten zetten hier, al heb je dan bij ons wel chinese platen op je wagen hangen !
Ja man, dat ze die 4.2 TDI maar in de coming facelift-A6 steken, heerlijke bak !
Ik zit voor het moment in China, én jawel normaal gezien rijd ik vandaag mee in een lange A6, speciaal voor de chinese markt ontwikkeld, als het past trek ik foto's.
Als je hier kijkt naar de prijzen zouden we beter een groepsaankoop doen én ze dan laten overkomen, als je wil kan ik ze wel op onze vennootschap laten zetten hier, al heb je dan bij ons wel chinese platen op je wagen hangen !
Hoeveel kost een A6 daar dan maar wel, omgerekend naar euro's?
Een Audi kost hier gemiddeld genomen een 20% minder voor een basic, én een 25% minder voor een wagen met een zwaardere motor, zoals bv. een Audi A6 L mét 3.2 quattro tiptronic, hier een 45k kost, vrijwel met alle opties ! (tv achteraan etc. inbegrepen) ..
Comment