Bestel er maar ééntje voor mij, ja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenJa man, dat ze die 4.2 TDI maar in de coming facelift-A6 steken, heerlijke bak !
Ik zit voor het moment in China, én jawel normaal gezien rijd ik vandaag mee in een lange A6, speciaal voor de chinese markt ontwikkeld, als het past trek ik foto's.
Als je hier kijkt naar de prijzen zouden we beter een groepsaankoop doen én ze dan laten overkomen, als je wil kan ik ze wel op onze vennootschap laten zetten hier, al heb je dan bij ons wel chinese platen op je wagen hangen !
Waar blijven de foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEen Audi kost hier gemiddeld genomen een 20% minder voor een basic, én een 25% minder voor een wagen met een zwaardere motor, zoals bv. een Audi A6 L mét 3.2 quattro tiptronic, hier een 45k kost, vrijwel met alle opties ! (tv achteraan etc. inbegrepen) ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOp reis in China of voor het werk? Ik studeer Sinologie momenteel, vandaar m'n interesse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenToevallig in leuven, 2de jaar?
Comment
-
Ik ben daarstraks eens bij de lokale Audi dealer geweest. 't Vrouwke ziet de nieuwe A4 wel zitten. Is wel iets om over na te denken.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk ben daarstraks eens bij de lokale Audi dealer geweest. 't Vrouwke ziet de nieuwe A4 wel zitten. Is wel iets om over na te denken.
En zoals matteus al zei, deftig aankleden. Zoals hij hier staat, maar dan eventueel een donkerdere kleur en antraciet velgen, is hij af imo.
Maar ik kan de uitrusting natuurlijk niet bepalen in uw plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtendees is mijne 2cm lager
vet ge woont kort bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenToevallig in leuven, 2de jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd.
Hypergeslaagde moderne sedan, imo.
Wel deftig aankleden eh. Zo'n auto heeft dat wel nodig.Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZeker weten Het is gewoon zo'n prachtige wagen.
En zoals matteus al zei, deftig aankleden. Zoals hij hier staat, maar dan eventueel een donkerdere kleur en antraciet velgen, is hij af imo.
Maar ik kan de uitrusting natuurlijk niet bepalen in uw plaats
2.0TDI 100kw
Ijszilver / Meteoorgrijs pareleffect / Sfeerblauw
opties :
Trekhaak
Xenonplus
Buitenspiegels pack 1
Radio concert
Multifunctioneel stuur
We zullen wel zien.
Als we kopen zullen de twee andere auto's verkocht worden. Vanaf maart hebben we in feite maar één auto meer nodig gezien ik dan een andere werkgever heb.Last edited by McClane; 29/12/2007, 17:35.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Hallo!
Tijdens een ritje rond de streken van Adenau reden we langs een plaats vol met mini's en 1 Audi die me toch wel speciaal leek door die achterbumper!
We stoppen en ik neem wat foto's. Terwijl ik de foto's nam kwam er iemand naar buiten die me vroeg wat ik aan het doen was en wat ik met de foto's van plan was. Ik vertelde die dan dat ik gewoon hou van zo'n wagens gelijk de zijne.
Dan zei hij kom eens naar binnen in de garage.
Ik ga mee naar binnen en zie nog meer mini's
Nuja die Audi was blijkbaar een DTM edition ofzo.
Foto's van de mini's in Mini Lovers topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenBeiden..
Ja, het is makkelijk(er) om hier zaken te doen wanneer je chinees spreekt natuurlijk, maar de upcoming/huidige generatie spreken vlot (voldoende) engels om je producten te kopen/verkopen dus, zeker voor onze branche, is het niet nodig om chinees te praten !
Mocht je ooit iemand nodig hebben die wat van de Chinese taal kent, laat maar iets weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk zou hem zelfs boven een S4 verkiezen.. Maar dan weer niét boven een RS 4
Bekijk die Alcantara en carbon nu
Comment
Comment