Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er hier audifanaten die weten of er op de A6 Avant speciale condities worden gegeven voor het komende salon?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Dat zaakje stinkt volgens mij. Ge kunt natuurlijk altijd eens gaan checken, als em in orde zou staan is het een serieus koopje

Hoi, ik post hier niet veel maar die foto's zijn van mijne sportback die ook te koop staat, en deze persoon heeft mijn foto's gebruikt zie ik. Heb deze al een mailtje gestuurd tot hij de foto's moet verwijderen.

Als dit de juiste prijs is amai dan klopt er toch iets niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
          Hoi, ik post hier niet veel maar die foto's zijn van mijne sportback die ook te koop staat, en deze persoon heeft mijn foto's gebruikt zie ik. Heb deze al een mailtje gestuurd tot hij de foto's moet verwijderen.

Als dit de juiste prijs is amai dan klopt er toch iets niet.
          Meende da nu? Hoe zielig...Nu, het maakt niet uit. Want als mensen gaan kijken, zien ze toch dat dit niet de wagen is die hij verkoopt en dan ist het een NO-GO.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• ja idd dat is waar, zelfs de opties die erbij staan zijn die van mij, heeft hij gewoon gekopieerd van mijn advertentie, mja...

@ Roox, content over uwe voorbumper, heb uwe sportback zien staan bij ons binne een paar weken geleden. Ik werk bij Coox in Rekem daarom.

Comment

• Ah, serieus? Ja, ben content van mijn voorbumper. Ik denk dat ik de jouwe ook heb zien staan. Verlaagd, nu liggen de wintervelgen erop (17" s-line velgen, gelijk mij), zwart, getinte ruiten, xenon...?

Knappe A3, heb er nog naar staan kijken.
              Welke veren heb je liggen?

In welke afdeling werk je? Dan heb je gisteren en/of vandaag mijn vader zijn A8 ook zien staan. Achterrechterflank werd hersteld en gespoten (schade veroorzaakt door iemand bij Coox).
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Niet mooi. Wel gemeen.

Comment

• WEL mooi.

fak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    ik wil

Comment

• zie ik daar xenonmistlichten?

gio-style

Comment

• nee, gewoon halogeen + fotoshop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Ik wil dat op m'n RS4 Avant 'Black Audi Exclusive'

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                            Ah, serieus? Ja, ben content van mijn voorbumper. Ik denk dat ik de jouwe ook heb zien staan. Verlaagd, nu liggen de wintervelgen erop (17" s-line velgen, gelijk mij), zwart, getinte ruiten, xenon...?

Knappe A3, heb er nog naar staan kijken.
                            Welke veren heb je liggen?

In welke afdeling werk je? Dan heb je gisteren en/of vandaag mijn vader zijn A8 ook zien staan. Achterrechterflank werd hersteld en gespoten (schade veroorzaakt door iemand bij Coox).
                            Ja mijne staat altijd naast de showroom, tis ne zwarte met xenon, navi... op de 17" s-line velgen nu, maar heb geen getinte ruiten, in de zomer liggen er RS6 in 19" op.

Ik werk bij de mechaniek maar doe ook voor de carrosserie demontage/montage, dus ik werk zowat overal
                            De A8 is dat ne blauwe met bruin leer? De rechter zijspiegel klapte ook niet meer naar binne dacht ik he.

Comment

Ja mijne staat altijd naast de showroom, tis ne zwarte met xenon, navi... op de 17" s-line velgen nu, maar heb geen getinte ruiten, in de zomer liggen er RS6 in 19" op.

Ik werk bij de mechaniek maar doe ook voor de carrosserie demontage/montage, dus ik werk zowat overal
                              De A8 is dat ne blauwe met bruin leer? De rechter zijspiegel klapte ook niet meer naar binne dacht ik he.
                              Ik zal hem wel gezien hebben, dan heb ik mij vergist met die getinte ruiten. Knappe A3. Welke verlaging ligt eronder?

Dat is die blauwe met bruin leer, ja. Met die 20" velgen. Klopt, die spiegel gaat niet meer. Draden waren zo goed als over. Je vraagt je af hoe het allemaal kan...
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Ik zal hem wel gezien hebben, dan heb ik mij vergist met die getinte ruiten. Knappe A3. Welke verlaging ligt eronder?

Dat is die blauwe met bruin leer, ja. Met die 20" velgen. Klopt, die spiegel gaat niet meer. Draden waren zo goed als over. Je vraagt je af hoe het allemaal kan...
                                Ahja de verlaging die eronder zit is van KW regelbare variante 1, en staat nu op het laagste gedraaid.

Idd ja dat vraag ik me ook wel vaker af, hoe het allemaal kan gebeuren. Is wel een dikke A8 wat uw pa heeft, is ferm speelgoed

Comment

Ahja de verlaging die eronder zit is van KW regelbare variante 1, en staat nu op het laagste gedraaid.

Idd ja dat vraag ik me ook wel vaker af, hoe het allemaal kan gebeuren. Is wel een dikke A8 wat uw pa heeft, is ferm speelgoed
                                  @Roox, welke motor heeft de A8 van je pa zitten ? Foto ?

Comment

Ik dacht het wel, KW. Content van? Fijner dan de S-line vering? Want die is zo hard è... Slaat ook zo vaak, en zo een doffe slag horen als je een putje pakt of zo, vind ik niet zo plezant. Ligt echt wel mooi, de jouwe! Ik wil het ook. In de loop of het einde van die jaar, of begin volgend jaar. Eerst wat sparen

Ik vind het persoonlijk ook een dikke bak Inderdaad fijn speelgoed. Die velgen maken het wel. De kleuren vind ik ook knap, het hout is ook mooi, eens wat anders. En die luchtvering is lekker sportief (toch comfortabel) ofwel een rijdend salon. Meer moet je niet hebben. Wel leuk om te driften met een quattro.

Bekijk het topic van mijn A3. Op pagina 8 of 9 of daarrond staan een paar fotootjes van de A8...
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Een Amerikaans modelletje...

A4 2.0T

Last edited by Spillies; 06/01/2008, 04:15.

Comment

• Uit de garage...

&

Comment

Working...
                                        X