Zijn er hier audifanaten die weten of er op de A6 Avant speciale condities worden gegeven voor het komende salon?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat zaakje stinkt volgens mij. Ge kunt natuurlijk altijd eens gaan checken, als em in orde zou staan is het een serieus koopje
Hoi, ik post hier niet veel maar die foto's zijn van mijne sportback die ook te koop staat, en deze persoon heeft mijn foto's gebruikt zie ik. Heb deze al een mailtje gestuurd tot hij de foto's moet verwijderen.
Als dit de juiste prijs is amai dan klopt er toch iets niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenHoi, ik post hier niet veel maar die foto's zijn van mijne sportback die ook te koop staat, en deze persoon heeft mijn foto's gebruikt zie ik. Heb deze al een mailtje gestuurd tot hij de foto's moet verwijderen.
Als dit de juiste prijs is amai dan klopt er toch iets niet.
Comment
-
Ah, serieus? Ja, ben content van mijn voorbumper. Ik denk dat ik de jouwe ook heb zien staan. Verlaagd, nu liggen de wintervelgen erop (17" s-line velgen, gelijk mij), zwart, getinte ruiten, xenon...?
Knappe A3, heb er nog naar staan kijken.
Welke veren heb je liggen?
In welke afdeling werk je? Dan heb je gisteren en/of vandaag mijn vader zijn A8 ook zien staan. Achterrechterflank werd hersteld en gespoten (schade veroorzaakt door iemand bij Coox).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ik wil dat op m'n RS4 Avant 'Black Audi Exclusive'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenAh, serieus? Ja, ben content van mijn voorbumper. Ik denk dat ik de jouwe ook heb zien staan. Verlaagd, nu liggen de wintervelgen erop (17" s-line velgen, gelijk mij), zwart, getinte ruiten, xenon...?
Knappe A3, heb er nog naar staan kijken.
Welke veren heb je liggen?
In welke afdeling werk je? Dan heb je gisteren en/of vandaag mijn vader zijn A8 ook zien staan. Achterrechterflank werd hersteld en gespoten (schade veroorzaakt door iemand bij Coox).
Ik werk bij de mechaniek maar doe ook voor de carrosserie demontage/montage, dus ik werk zowat overal
De A8 is dat ne blauwe met bruin leer? De rechter zijspiegel klapte ook niet meer naar binne dacht ik he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenJa mijne staat altijd naast de showroom, tis ne zwarte met xenon, navi... op de 17" s-line velgen nu, maar heb geen getinte ruiten, in de zomer liggen er RS6 in 19" op.
Ik werk bij de mechaniek maar doe ook voor de carrosserie demontage/montage, dus ik werk zowat overal
De A8 is dat ne blauwe met bruin leer? De rechter zijspiegel klapte ook niet meer naar binne dacht ik he.
Dat is die blauwe met bruin leer, ja. Met die 20" velgen. Klopt, die spiegel gaat niet meer. Draden waren zo goed als over. Je vraagt je af hoe het allemaal kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk zal hem wel gezien hebben, dan heb ik mij vergist met die getinte ruiten. Knappe A3. Welke verlaging ligt eronder?
Dat is die blauwe met bruin leer, ja. Met die 20" velgen. Klopt, die spiegel gaat niet meer. Draden waren zo goed als over. Je vraagt je af hoe het allemaal kan...
Idd ja dat vraag ik me ook wel vaker af, hoe het allemaal kan gebeuren. Is wel een dikke A8 wat uw pa heeft, is ferm speelgoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenAhja de verlaging die eronder zit is van KW regelbare variante 1, en staat nu op het laagste gedraaid.
Idd ja dat vraag ik me ook wel vaker af, hoe het allemaal kan gebeuren. Is wel een dikke A8 wat uw pa heeft, is ferm speelgoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenAhja de verlaging die eronder zit is van KW regelbare variante 1, en staat nu op het laagste gedraaid.
Ik vind het persoonlijk ook een dikke bak Inderdaad fijn speelgoed. Die velgen maken het wel. De kleuren vind ik ook knap, het hout is ook mooi, eens wat anders. En die luchtvering is lekker sportief (toch comfortabel) ofwel een rijdend salon. Meer moet je niet hebben. Wel leuk om te driften met een quattro.
Bekijk het topic van mijn A3. Op pagina 8 of 9 of daarrond staan een paar fotootjes van de A8...
Comment
-
Een Amerikaans modelletje...
A4 2.0T
Last edited by Spillies; 06/01/2008, 04:15.
Comment
Comment