Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Kandidaat velg voor op de nieuwe A4
    Heb ze nog nergens gezien op een site, iemand enig idee waar ?
    Last edited by E90N; 06/01/2008, 07:02.
    Sintruin till I die

Comment

• Enkele huisjes naast ons heeft meneer zijn nieuwe kar mogen gaan halen. Nieuwe A4 2.0TDI S-line. Zalig knappe kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Enkele huisjes naast ons heeft meneer zijn nieuwe kar mogen gaan halen. Nieuwe A4 2.0TDI S-line. Zalig knappe kar
        Lijkt me zalig

Heb je al foto's? Zal waarschijnlijk nog wat vroeg zijn

Comment

Enkele huisjes naast ons heeft meneer zijn nieuwe kar mogen gaan halen. Nieuwe A4 2.0TDI S-line. Zalig knappe kar
          Hè? Nu al? Amai, zal zo goed als de eerste zijn... Zeker met S-line. Op bestelling gekocht? Welke kleur? Heeft ie de standaard velgen?

Zou je een fotootje kunnen maken?
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Het nieuwe model al?
            Zou me verbazen, snel foto's of ik geloof je niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Het nieuwe model al?
              Zou me verbazen, snel foto's of ik geloof je niet
              yup nieuw model.

Morgen krijg je een fotoke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Hè? Nu al? Amai, zal zo goed als de eerste zijn... Zeker met S-line. Op bestelling gekocht? Welke kleur? Heeft ie de standaard velgen?

Zou je een fotootje kunnen maken?
                Zwarte.
                Wat zijn de standaard velgen?

Comment

Zwarte.
                  Wat zijn de standaard velgen?
                  Op een S-line? Dat zijn die 5-spaaks velgen. Maar het zijn waarschijnlijk die velgen wel. Maar we zien het morgen wel als je tijd hebt voor die foto te posten. Merci è
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik dacht het wel, KW. Content van? Fijner dan de S-line vering? Want die is zo hard è... Slaat ook zo vaak, en zo een doffe slag horen als je een putje pakt of zo, vind ik niet zo plezant. Ligt echt wel mooi, de jouwe! Ik wil het ook. In de loop of het einde van die jaar, of begin volgend jaar. Eerst wat sparen

Ik vind het persoonlijk ook een dikke bak Inderdaad fijn speelgoed. Die velgen maken het wel. De kleuren vind ik ook knap, het hout is ook mooi, eens wat anders. En die luchtvering is lekker sportief (toch comfortabel) ofwel een rijdend salon. Meer moet je niet hebben. Wel leuk om te driften met een quattro.

Bekijk het topic van mijn A3. Op pagina 8 of 9 of daarrond staan een paar fotootjes van de A8...

Met de KW's eronder is het niet harder dan de originele S-line veren vindt ik, ik ben er super content van. Alleen als de 19ers eronder staan is het iets harder ja, mja komt dan door de velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                      Met de KW's eronder is het niet harder dan de originele S-line veren vindt ik, ik ben er super content van. Alleen als de 19ers eronder staan is het iets harder ja, mja komt dan door de velgen.
                      Het is niet harder, maar is het met momenten comfortabeler? Want de S-line vering is echt hard met momenten è. Maar jij hebt de vering op de laagste stand staan. Dan kan het zijn dat je weinig verschil voelt. De veerweg is dan vrij kort. Maar ik vind de S-line vering af en toe té hard
                      Maar bon, als ik wat gespaard heb, eens kijken voor een KW V1.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Het is niet harder, maar is het met momenten comfortabeler? Want de S-line vering is echt hard met momenten è. Maar jij hebt de vering op de laagste stand staan. Dan kan het zijn dat je weinig verschil voelt. De veerweg is dan vrij kort. Maar ik vind de S-line vering af en toe té hard
                        Maar bon, als ik wat gespaard heb, eens kijken voor een KW V1.

ja die is op het laagste gedraaid, en dan is dat wel harder dan als je die maar beetje lager draaid, maar denk wel tot je er content van gaat zijn.

Comment

• Audi ABT AS6

Comment

• Niets voor mij zo'n ABT.. Ik zou nog liever gewoon een 3.0l TDi ofzo met S-Line en exterieurpakket hebben. Vind ik véél mooier!

Comment

• Die kofferspoiler vind ik nog wel geslaagd, kan je bij Audi ook OEM bestellen. Op de sedan zou ik dat nog durven overwegen.

Comment

• gatlelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                                  ja die is op het laagste gedraaid, en dan is dat wel harder dan als je die maar beetje lager draaid, maar denk wel tot je er content van gaat zijn.
                                  Cava...Ik zal het wel te weten komen als de schroefkit eronder ligt.

Die A6 is lelijk!! Gewoon origineel, ofwel het S-line exterieurpakket. Maar dit, kan niet anders dan dat die persoon geen smaak heeft.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• WTF,die Azes met ABT is echt gatlelijk,prachtig voorbeeld van een verneukte Audi

Comment

• Tetten heb je al pics van die nieuwe A4?

Comment

• Die Russische ABT A6 is zo mottig maat!

Comment

• ABT is turning into Audi-Schnitzer. En dat maakt me niet bepaald blij... Alleen hun motorische upgrades interesseren me nog...

Comment

Working...
                                          X