Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kofferspoiler is toch niet van ABT?

Ik kan het niet onmiddellijk terugvinden op de Audi-website maar ik dacht dat die spoiler OEM te verkrijgen was, net zoals de voorspoiler en de diffusor achteraan.
    Last edited by ; 08/01/2008, 13:37.

Comment

• Hebben jullie ook het nieuwe Audi-magazine in de bus gekregen? Ik vind het wel een aangenaam boekje om te lezen, beetje BMW Magazine-stijl. Leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Hebben jullie ook het nieuwe Audi-magazine in de bus gekregen? Ik vind het wel een aangenaam boekje om te lezen, beetje BMW Magazine-stijl. Leuk!
        Heb het ook, maar er staan te weinig auto's in en te veel cultureel gezever om echt leuk te zijn eigelijk.

Comment

Hebben jullie ook het nieuwe Audi-magazine in de bus gekregen? Ik vind het wel een aangenaam boekje om te lezen, beetje BMW Magazine-stijl. Leuk!
          We hebben het sedert gisteren in de bus, vind het wel leuk. Want vroeger was het D'Ieteren magazine, en stond VW ook in.. Nu is het van Audi alleen

Heb het nog niet gelezen, enkel wat in gebladerd. Ik vond het er leuk uitzien

Comment

• Krijgt iedereen zo een audi magazine die een wagen nieuw aangekocht heeft ?
            Want ik krijg dit bvb niet en heb mijne nog geen jaar geleden nieuw aangekocht..
            Mijn ma rijdt met een nieuw aangekochte volkswagen en dat boekje van D'ieteren krijgt zij ook niet.
            Mijne pa krijgt daarintegen het bmw-magazine al sinds zijn aankoop van zijn eerste bmw-moto.

Comment

• Onze Audi hebben we ook al een tijdje hoor. En we hebben toch dat Audi Magazine gekregen.

In de bief die erbij zat, stond in dat dit voor alle eigenaren van een Audi was ofzo.. Dus je zal het volgens mij een van de komende dagen wel ontvangen.

Comment

• Dat denk ik ook ja. D'Ieteren magazine was trouwens maar één of 2 keer op het jaar geloof ik, niet? Dat vond ik pas een lelijk boekje. Dan las ik nog liever Azimut van Renault om maar een slecht voorbeeld te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                  Krijgt iedereen zo een audi magazine die een wagen nieuw aangekocht heeft ?
                  Want ik krijg dit bvb niet en heb mijne nog geen jaar geleden nieuw aangekocht..
                  Mijn ma rijdt met een nieuw aangekochte volkswagen en dat boekje van D'ieteren krijgt zij ook niet.
                  Mijne pa krijgt daarintegen het bmw-magazine al sinds zijn aankoop van zijn eerste bmw-moto.
                  DITO Ik wil dat Audi-magazine ook!!
                  Bij bmw krijg je er om de zoveel tijd 1 in de bus...
                  Wat een verschil.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Dat denk ik ook ja. D'Ieteren magazine was trouwens maar één of 2 keer op het jaar geloof ik, niet? Dat vond ik pas een lelijk boekje. Dan las ik nog liever Azimut van Renault om maar een slecht voorbeeld te geven.
                    Inderdaad, D'Iederen magazine vond ik niet zoveel.. En ik denk dat er ongeveer eentje om de 4 maand uitkwam. Om de hoeveel tijd komt dat Audi Magazine er? Om de maand?

Comment

• Das juist Renault heeft ook zo een boekje, krijgen we ook altijd, hebben daar de Traffic van daarmee. Maar dat zegt me iets minder daarmee, ik blader er wel eens in maar dat is het dan ook..
                      Daarmee dat ik het maar raar vond dat we dit nog niet gekregen hebben.
                      Mss niet de ideale plaats om te zeggen maar het bmw-boekje is wel knap, krijgen dit toch al jaren en die blijven we bijhouden. En dat verschijnt toch ook verschillende keren per jaar.

Comment

• Wat lectuur voor de liefhebbers

Comment

• Vandaag ook Audi-magazine gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Ligt het aan mij of is 7300 euro wat aan de lage kant voor deze A3 sportback S line?
                            Kan dit?

http://www.2dehands.be/audi-a3-sport...o_be&start=100
                            één woord: louche!

Haha, met cassettespeler.

Comment

• D'Ieteren Magazine is opgesplits in Audi Magazine en Carma (voor VW).

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Zijn er hier audifanaten die weten of er op de A6 Avant speciale condities worden gegeven voor het komende salon?
                              kit Must plus is gratis en kit Executive plus aan € 2450.

Kit Must plus:
                              • metaalkleur
                              • MMI Basic Plus met DSP Soundsystem
                              • verchroomde vensteromlijsting en alu drempellijsten
                              • snelheidsregelaar (= cruise control)
                              • volumetrisch en perimetrisch alarm
                              • normaal reservewiel
                              Kit Executive plus:
                              • GPS plus met DVD en DSP Soundsystem
                              • Xenon-plus koplampen
                              • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
                              • Binnenspiegel met automatische dimfunctie

Comment

• Quattro

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Quatto, gatto love it:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mooi, meer moet dat niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Quattro

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Quatto, gatto love it:

Moet ik nu als tegenprestatie filmpjes posten van oversturende crashende bmw's?

Let's play kindergarten! Joepie!

*zucht*

Comment

• 't is lang geldeden

Die cabrio blijft een tijdloze kar he, spijtig dat je er nog maar weinig mooie tegenkomt. Verdomde tjoeningkrellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          't is lang geldeden

Die cabrio blijft een tijdloze kar he, spijtig dat je er nog maar weinig mooie tegenkomt. Verdomde tjoeningkrellen
                                          Audi Cabrio
                                          Inderdaad veelal getjoend of met heel veel kilometers op.

Comment

Working...
                                          X