Hoe zit het met de RS2 LL?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toevallig dat je het vraagt, heb vandaag nog is gebeld...morgen en overmorgen zijn normaal de laatste werkdagen aan de kar, normaal gesproken ga ik er dit weekend is mee rijden, maar er ontbreken nog altijd stukken.
Maar zodra ik 'm heb en exact weet wat, begint de speurtocht.
Comment
-
Weet er iemand iets van de hoofdsteunen van onderstaande foto?
Ze komen de auto is een A6 avant 4F.Zouden dit gewoon de hoofdsteunen uit de achterbank zijn?
Last edited by stradge; 10/01/2008, 00:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenMooi!
Enig minpuntje is dat lelijke stuur. Gewoon een zwart zou mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet er iemand iets van de hoofdsteunen van onderstaande foto?
Ze komen de auto is een A6 avant 4F.Zouden dit gewoon de hoofdsteunen uit de achterbank zijn?
www.autoweek.nl
Nog nooit gezien, zien er idd hoofdsteunen van de achterbank uit. Beetje raar als je het mij vraagt, het is wel spijtig dat die achteraan niet mooier aansluiten.
Die andere A6 is echt knap, maar doe me ook maar het gewone stuur en versnellingspook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenDat zijn idd de achterste hoofdsteunen die voor zijn gezet, ik ken iemand die dat heeft gedaan, is wel mooier zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Wat een vette bakken. Kan niet kiezen, hoewel ik die Coupé niet in het geel zou willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenRaoul in zijn A6 avant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de A4 Cabrio uit productie gaat? Kan interessant zijn om dan ene te kopen (en ken wel iemand die dat zeker zou doen als het echt interessant is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMooi, meer moet dat niet zijn
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment