Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Is er iemand die verder komt dan het laden zelf? Bij mij laadt het, maar ik kan daarna op niets klikken. BROL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        http://www.audi.be/minisite/salon08/index_nl.html

Is er iemand die verder komt dan het laden zelf? Bij mij laadt het, maar ik kan daarna op niets klikken. BROL.
        Ja heb ik ook voor

Maar je kan het simpel oplossen door, als hij geladen is, gewoon eens op F5 te drukken..

Edit: Nu werkt hij van de eerste keer. Maar in het begin moest ik eens op F5 drukken, nu blijkbaar niet meer..

Comment

• Werkt idd plots hier ook

Comment

• Mooie kortingen op de A4 Cabrio. Al blijft het nog altijd veel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Zo heb ik nog eentje gehad. Een zilvergrijze 2.3E met blauwe kap en blauwe jacquard-satijnen zetels en 17" BBS RX-velgen...

Prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Dat zaakje stinkt volgens mij. Ge kunt natuurlijk altijd eens gaan checken, als em in orde zou staan is het een serieus koopje
                zoals de meeste advertenties op 2dehands.be
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

Nét iets te laag, maar voor de rest heel knappe kar

Comment

• idd te laag, en ik vind de velgen er eigelijk niet zoo wauw op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                        Audi ABT AS6

Al een groot geluk dat het maar Russen zijn...

Wat een gedrocht...

Maar op de één of andere manier heb ik er een gevoel bij dat het een fake is.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Weet er iemand iets van de hoofdsteunen van onderstaande foto?
                        Ze komen de auto is een A6 avant 4F.Zouden dit gewoon de hoofdsteunen uit de achterbank zijn?

www.autoweek.nl
                        Nope, die komen zeker niet van de achterbank.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          idd te laag, en ik vind de velgen er eigelijk niet zoo wauw op.
                          Het zijn maar 'wintervelgen'

Comment

• en TE LAAG bestaat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                              14/img4171bd1.jpg[/img]

Heel knappe A6, is dat de jouwe fredoo?

Ie hangt misschien net iets te laag, maar velgen staan er zeker goed onder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Heel knappe A6, is dat de jouwe fredoo?

Ie hangt misschien net iets te laag, maar velgen staan er zeker goed onder!
                                Als ik eens de lotto win, dan is dat de mijne ja :p ...
                                (het is dus niet de mijne, foto's die ik op het internet gevonden heb)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Wat een gedrocht...

Maar op de één of andere manier heb ik er een gevoel bij dat het een fake is.
                                  Awel dat gevoel heb ik dus ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
                                    Audi ABT AS6

Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                    Awel dat gevoel heb ik dus ook
                                    Ik weet het toch niet...

De wielkasten zien er anders wel OK uit...

Maar die velgen (17inch?) zien er toch wel wat klein uit.

Als je weet dat 18inch al vanvoor krap zit met de remschijven...

De bandjes zijn anders ook maar smal en de LED's zijn ook verdwenen met de noorderzon.

Wel andere voorbumper, mss daarom.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel!

Comment

• De ABT AS6 is niet op basis van de S6 he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        De ABT AS6 is niet op basis van de S6 he...
                                        Je hebt nog gelijk ook!

Neen, echt, ik dacht dat dit gewoon een getunede S6 was...

Maar niets is minder waar!

Ff nog een vlugge sitrap voor de mensen die zoals ik fout zaten.

De ABT AS6 is getuned vanuit een A6.

Spoilerpakket ed. allerhande en ook een vitamine kuur voor de 3.0TDI die met z'n 225 standaard pk'tjes het schopt tot 270 en sommige sites geven zelf 300pk's. (Of het is een ander model, je ne sais pas).

Er is zelfs nog een trapje hoger, of anders gezegd ook nog een trapje lelijker...

De ABT AS6-R

Dit model bestaat uit de opgepepte bekende 4.2FSI van Audi die 450pk geeft.

Die AS6-R doet het in 5,7 naar honderd.

Dus zelfs niet sneller dan een S6.

Dus geen reden om zo'n gedrocht te kopen...

Maar het valt me wel op hoe weinig over die modellen te vinden is...

Comment

• Damn, dat ziet er ongelooflijk Auto5-achtig uit...

Dat ABT zich tot zoiets verlaagt, is onbegrijpelijk...

Comment

Working...
                                          X