Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is er iemand die verder komt dan het laden zelf? Bij mij laadt het, maar ik kan daarna op niets klikken. BROL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichtenhttp://www.audi.be/minisite/salon08/index_nl.html
Is er iemand die verder komt dan het laden zelf? Bij mij laadt het, maar ik kan daarna op niets klikken. BROL.
Maar je kan het simpel oplossen door, als hij geladen is, gewoon eens op F5 te drukken..
Edit: Nu werkt hij van de eerste keer. Maar in het begin moest ik eens op F5 drukken, nu blijkbaar niet meer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo heb ik nog eentje gehad. Een zilvergrijze 2.3E met blauwe kap en blauwe jacquard-satijnen zetels en 17" BBS RX-velgen...
Prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat zaakje stinkt volgens mij. Ge kunt natuurlijk altijd eens gaan checken, als em in orde zou staan is het een serieus koopje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenAudi ABT AS6
Wat een gedrocht...
Maar op de één of andere manier heb ik er een gevoel bij dat het een fake is.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet er iemand iets van de hoofdsteunen van onderstaande foto?
Ze komen de auto is een A6 avant 4F.Zouden dit gewoon de hoofdsteunen uit de achterbank zijn?
www.autoweek.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd te laag, en ik vind de velgen er eigelijk niet zoo wauw op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten14/img4171bd1.jpg[/img]
Ie hangt misschien net iets te laag, maar velgen staan er zeker goed onder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeel knappe A6, is dat de jouwe fredoo?
Ie hangt misschien net iets te laag, maar velgen staan er zeker goed onder!
(het is dus niet de mijne, foto's die ik op het internet gevonden heb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat een gedrocht...
Maar op de één of andere manier heb ik er een gevoel bij dat het een fake is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenAudi ABT AS6
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenAwel dat gevoel heb ik dus ook
De wielkasten zien er anders wel OK uit...
Maar die velgen (17inch?) zien er toch wel wat klein uit.
Als je weet dat 18inch al vanvoor krap zit met de remschijven...
De bandjes zijn anders ook maar smal en de LED's zijn ook verdwenen met de noorderzon.
Wel andere voorbumper, mss daarom.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe ABT AS6 is niet op basis van de S6 he...
Neen, echt, ik dacht dat dit gewoon een getunede S6 was...
Maar niets is minder waar!
Ff nog een vlugge sitrap voor de mensen die zoals ik fout zaten.
De ABT AS6 is getuned vanuit een A6.
Spoilerpakket ed. allerhande en ook een vitamine kuur voor de 3.0TDI die met z'n 225 standaard pk'tjes het schopt tot 270 en sommige sites geven zelf 300pk's. (Of het is een ander model, je ne sais pas).
Er is zelfs nog een trapje hoger, of anders gezegd ook nog een trapje lelijker...
De ABT AS6-R
Dit model bestaat uit de opgepepte bekende 4.2FSI van Audi die 450pk geeft.
Die AS6-R doet het in 5,7 naar honderd.
Dus zelfs niet sneller dan een S6.
Dus geen reden om zo'n gedrocht te kopen...
Maar het valt me wel op hoe weinig over die modellen te vinden is...
Comment
Comment