Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nostalgie kent gij ook niet zeker.

Dat HOORT gewoon zo, op dat soort presse-fotos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Nostalgie kent gij ook niet zeker.

Dat HOORT gewoon zo, op dat soort presse-fotos.
      Ah dat wist ik niet. Laat ze dan maar staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        En ze hadden uberdikke wieletjes

Die griet is zo heerlijk fout.
        De discobol maakt het af.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Ik heb een vraagje, mijn pa is van plan om een nieuwe A4 te kopen maar hij is nog aan het twijfelen waar hij hem het best besteld. Tot nu toe krijgt hij 5,5 procent bij AVO in geraardsbergen en ik denk dat hij toch meer moet krijgen dan 5,5 procent. Weet iemand hoeveel procent de Audi dealers geven in Oudenaarde en Aalst? Of weet er iemand gewoon hoe het zit met de procenten die je kan krijgen bij Audi, en met het autosallon?

Alvast bedankt !!!

Comment

• Ik zou eerder bij Avo gaan dan bij Thoen in Aalst, heb van Avo al veel positieve commentaar gehoord wat van bij Thoen niet altijd kan gezegd worden.

Comment

• Audi schatjes, een klein moment van stress bekroop me bij het vernemen dat ons skitrip vervoer, een b5 A4 1.9tdi een goeie 300.000km achter de kiezen heeft, wetende dat dat ding met skibox + 4 man + materiaal beladen is en ik achter het stuur zit, is angst gerechtvaardigd of zijn die VAG 1.9's opgewassen tegen zo'n km'stand + zware belasting op gevorderde leeftijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                  Ik heb een vraagje, mijn pa is van plan om een nieuwe A4 te kopen maar hij is nog aan het twijfelen waar hij hem het best besteld. Tot nu toe krijgt hij 5,5 procent bij AVO in geraardsbergen en ik denk dat hij toch meer moet krijgen dan 5,5 procent. Weet iemand hoeveel procent de Audi dealers geven in Oudenaarde en Aalst? Of weet er iemand gewoon hoe het zit met de procenten die je kan krijgen bij Audi, en met het autosallon?

Alvast bedankt !!!
                  5,5 % is lang niet slecht volgens mij, integendeel. Ik betwijfel of je elders meer gaat krijgen. Trouwens, procenten zijn niet alles, de service achteraf is minstens even belangrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Audi schatjes, een klein moment van stress bekroop me bij het vernemen dat ons skitrip vervoer, een b5 A4 1.9tdi een goeie 300.000km achter de kiezen heeft, wetende dat dat ding met skibox + 4 man + materiaal beladen is en ik achter het stuur zit, is angst gerechtvaardigd of zijn die VAG 1.9's opgewassen tegen zo'n km'stand + zware belasting op gevorderde leeftijd?
                    gene stress

Comment

gene stress
                      Thanks

Keep in mind dat de vorige keer ik met een diesel richting zuiden reed de pistons door de motorkap vlogen

Nee serieus, als ik weet dat, mits rustige rijstijl, die blokjes daar geen probleem mee hebben ben ik gerust!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                        Ik heb een vraagje, mijn pa is van plan om een nieuwe A4 te kopen maar hij is nog aan het twijfelen waar hij hem het best besteld. Tot nu toe krijgt hij 5,5 procent bij AVO in geraardsbergen en ik denk dat hij toch meer moet krijgen dan 5,5 procent. Weet iemand hoeveel procent de Audi dealers geven in Oudenaarde en Aalst? Of weet er iemand gewoon hoe het zit met de procenten die je kan krijgen bij Audi, en met het autosallon?

Alvast bedankt !!!
                        En geen saloncondities op een A4 trouwens.

Comment

• Comment

• Comment

• i love it

ENORM VETTE FOTO >>>>>>>>>>>>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Levertermijn voor m'n pa zijn A4 Avant is weeral een maand opgeschoven
                                  Het zou aan zijn interieur liggen

Ik snap niet hoe een paar opties extra zo'n verschil kunnen maken
                                  Anyhow, week 8 wordt hij gemaakt.

Dik 7 maand gaat dat in totaal zijn.

Comment

Levertermijn voor m'n pa zijn A4 Avant is weeral een maand opgeschoven
                                    Het zou aan zijn interieur liggen

Ik snap niet hoe een paar opties extra zo'n verschil kunnen maken
                                    Anyhow, week 8 wordt hij gemaakt.

Dik 7 maand gaat dat in totaal zijn.
                                    Uw pa krijgt toch een soort van vergoeding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Uw pa krijgt toch een soort van vergoeding?
                                      Is dat niet enkel recht op afzeggen van de bestelling?
                                      Anyhow, hij kan er niet mee lachen dus wss zal hij wel eens bellen een van deze.

Collega van hem heeft op dezelfde dag z'n A4 besteld, en die krijgt hem volgende week ofzo. Reden: minder uitrusting in het interieur

Comment

Working...
                                      X