Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De coupe lijn is best nog wel geslaagd vind ik

Comment

• een concurrent voor de cl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        De coupe lijn is best nog wel geslaagd vind ik
        Idd, ik snap niet wat Spillies daar "niet aan kloppen" vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Idd, ik snap niet wat Spillies daar "niet aan kloppen" vindt
          Mja, gewoon, A8 coupé.

Het gehele plaatje klopt gewoon niet.

Die kar is getekend om een statige limousine te zijn en nu geven ze hem 2 deuren om hem sportief te laten overkomen als een coupé.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een concurrent voor de cl
            Een concurrent voor de Lada

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Shadowlook -> helemaal het single-frame rooster is zwart.

Zoals hier;

(wel een S-line, geen ambition, maar voor shadowlook geen verschil.)

Ja, moet mogelijk zijn.

Maar ik denk dan wel dat je met een uitsparing zit...

Goja, je moet ergens een lijn trekken hé.

Hij zal zeker geslaagd zijn.

Welk kleur?
              Ah , bedankt voor u snelle reply. Op die foto is het idd wel duidelijk dat het volledig zwart is..
              Zo een uitsparing zou wel nog lelijker zijn dan..
              De kleur van de wagen is zwart, kheb hem al een klein jaar dus ik zou het nu pas laten na plaatsen..
              Verlaging is er nog niet van gekomen maar gaat zeker nog gebeurd ( als het vast staat dat ik deze wagen ga houden, want daar is nog wat twijfel over en dan zouden al die extra kosten nutteloos zijn )
              Andere mogelijkheid vind ik het volledige s-line exterieurpakket, kheb tenslotte alle opties van dit pakket, en voor de rest is het maar op papier dat een ambition dan van een s-line verschilt.. De verlaging staat alleszins op 1 nu van dingen die eraan moeten veranderen.
              Het enige dat me daarvan tegenhoud is dat ik er eens voor naar Dendermonde moet om het attest te laten goedkeuren.
              Schroefkit vind ik in mijn geval wat weggesmeten geld, want ik gebruik de wagen alleen in het wiekend dus lange afstanden worden er niet met gedaan en extreem laag wil ik niet gaan. Kheb wel gehoord dat alleen een schroefkit kan geplaatst worden met attest en dan ook inorde is voor de verzekering.. Klopt dat of niet?
              Want een verlaging zou anders max 400 euro kosten en een schroefkit 1000 euro.. Nogal veel verschil voor hetzelfde resultaat..

Comment

Hey, dat is juist dezelfde uitvoering als de mijne alleen een kleiner moteurke.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                  Hey, dat is juist dezelfde uitvoering als de mijne alleen een kleiner moteurke.
                  Zelfde kleur en velgen?

Maak es een topic in 'Mijn Auto' aub.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zelfde kleur en velgen?

Maak es een topic in 'Mijn Auto' aub.
                    Inderdaad, zilvergrijs en mijn velgen zijn wel 18" - banden 255/55 R18 (juist hetzelfde model als op de foto). De velgen die Audi meestal in de boekjes laat zien zijn 20" velgen 275/45 R20 (misschien zoals op foto). De wagen is zonder luchtvering sowieso hard laat staan dat ik nog eens pakweg 2500 euro gaan ophoesten voor 20"-velgen (met eigenlijk dezelfde look als de 18").
                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Mja, gewoon, A8 coupé.

Het gehele plaatje klopt gewoon niet.

Die kar is getekend om een statige limousine te zijn en nu geven ze hem 2 deuren om hem sportief te laten overkomen als een coupé.
                      Ik zeg niet dat het het van het is, maar voor een photoshop geven ze wel een mooie impressie weer. Moesten ze dit bij Audi overwegen hoeven ze aan de vorm voor mijn part niet te veel wijzigen, vormt een vrij homogeen geheel vind ik.

Comment

• Van de A8 D2 is er trouwens één enkel prototype van zo een coupé gemaakt

In 1997, IVM Automotive of Munich, Germany built a 2-door Audi A8 Coupé. The car was unveiled at the 1997 Geneva Motor Show. Audi hired IVM to build the prototype, and was considering production of the vehicle. The coupé had a re-engineered alloy body shorter than the production A8 sedan. Like the Mercedes-Benz CL-Class, there was no central pillar, giving the car a seamless design with a gradually sloping roofline. The car included custom leather seats and could seat four. Ultimately, Audi decided not to put the coupé into production, citing lower-than-expected sales figures for the similar BMW 8 Series and Mercedes-Benz S-Class Coupé. Only one A8 Coupé was ever built. The single prototype, painted a color called "Ming Blue Pearl," remains the property of IVM Automotive and resides in Munich. Its last public appearance was in 2002 on a series of test drives. As of 2006, there are still no plans for an A8 coupé series.

Comment

• Dik

Comment

• Vond ik ook, moest die te koop zijn ik zou het wel weten.

Comment

• Vette Q7

Comment

• Facelift A8

Comment

Facelift A8
                                  Hij had alleen zijn W12-logotje in de grill moeten laten staan.

Voor de rest is dit zo'n zalige kar

Comment

Van de A8 D2 is er trouwens één enkel prototype van zo een coupé gemaakt

Waarom hebben ze dat nooit uitgebracht? Had hij niet genoeg aantrek ofzo?

Ik vind die zo zalig

Ik wist zelfs eens niet dat daarvan een Concept was gemaakt, de eerste keer dat ik deze zie En hij is zo zalig

Comment

• Comment

• Dat is de R8 zoals ik hem wil

Perfect gewoon!

Comment

Dat is de R8 zoals ik hem wil

Perfect gewoon!
                                          Je hebt goeie smaak

Ik zou hem namelijk net hetzelfde bestellen! Die donkere velgen met het Carbon stuk en het donkerste grijs (met donker blauwe schijn)...

Comment

Working...
                                          X