Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk gunmetal op van dat blauw ook overkill. Gewoon alu staat beter denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk heb ook de indruk dat degene die op de RS4 liggen (maar dat zijn 19") wat meer naar binnen toe gaan. En da's echt knap, maar die replica's hierboven vind ik te vlak. Het is wel in ieder geval beter dan anthraciet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb ook zo'n donkerbruin vermoeden. Zoals op onderstaande wagen moet ik ze hebben Maar deze zijn replica's, en lichtjes anders gekleurd dan de originele.
das echt veel te VET !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenThnx ! Ik heb er idd een idee van nu. Mss zijn ze wel iets te donker om er goed bij te passen .. Andere meningen?
Gewone velgen passen veel beter onder Mauritiusblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenVraagje aan de Audi-kenners hier:
Passen 15" Aero-velgen (zoals Ugeken er te koop heeft) ook op een Audi 80 B2 (bwj. 1984)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHet is dat wat ik de hele tijd probeerde duidelijk te maken aan je.
Gewone velgen passen veel beter onder Mauritiusblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenVorige week gespot in Praag
Wat een A8'en rijden daar!!! En een RS6 berline. 335i/d gezien, lekkere X5, land rovers een paar, vrij veel bmw's. Maar vooral heel veel Audi's!!
Comment
-
A5 met vleugeldeuren :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk heb ook de indruk dat degene die op de RS4 liggen (maar dat zijn 19") wat meer naar binnen toe gaan. En da's echt knap, maar die replica's hierboven vind ik te vlak. Het is wel in ieder geval beter dan anthraciet.
De A3 heeft een hele hoge ET waarde (52 of 56 als ik mij niet vergis). Daarom dat de originele rs4 velgen verder naar binnen toe draaien. Onmogelijk om te plaatsen op een A3 . Tenzij je het knap vindt dat je velgen uitsteken of dat je je kasten uitrolt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenDe A3 heeft een hele hoge ET waarde (52 of 56 als ik mij niet vergis). Daarom dat de originele rs4 velgen verder naar binnen toe draaien. Onmogelijk om te plaatsen op een A3 . Tenzij je het knap vindt dat je velgen uitsteken of dat je je kasten uitrolt.Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAh ze passen er dus gewoon niet op, da's wel minder. Want die staan ongelooflijk vet op de RS4. Zijn er eigenlijk manieren om zoiets aan te passen?
Bij een RS 4 staan ze zalig naar binnen, maar bij een A3 zijn ze net iets te vlak. Bij een gewone A4 is het dan weer zalig, maar niet zoals de RS 4.. Ik zoek wel eventjes een foto.
Foto op een A3:
Een gewone A4 (duidelijk te zien dat het centertje dieper zit):
Op een RS 4 (nóg dieper dan een gewone A4):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZijt ge ook in Praag geweest? Wij zijn in Duitsland gaan snowboarden en op reis geweest. Relatief kort aan de Tsjechische grens. En we zijn een dagske naar Praag geweest.
Wat een A8'en rijden daar!!! En een RS6 berline. 335i/d gezien, lekkere X5, land rovers een paar, vrij veel bmw's. Maar vooral heel veel Audi's!!
Het viel me ook op, enorm veel Audi's daar, ook veel nieuwe Mercedes S-klasses, relatief weinig BMW's.
Praag was terug in orde ... Binnekort ga ik er nog es naartoe
Comment
-
Deze gaan dieper naar binnenBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment