Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kappersbak hier thuis gekocht ter vervanging van de A4 Avant

maandagavond hebben we hem

Comment

• ??

Sitrap?

Kapperbak?

Een A4 cabrio ofzo?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• jup A4 cab.

Comment

• Euhm?

Dus niet als vervanger van de A4 B8, maar dus wel degelijk geen A6 2.5TDI ofzo die je zocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Euhm?

Dus niet als vervanger van de A4 B8, maar dus wel degelijk geen A6 2.5TDI ofzo die je zocht?
            Als vervanger van de A4 B5 avant é. De B7 A4 Avant van m'n pa wordt eind volgende week geleverd (is vervanger van Passat)
            En idd, geen A6 zoals we eerst zochten, want wat ben je met 2 Avants op de oprit

die cab rijdt iig zalig, testrit beviel me enorm

Comment

• Ja, just, ik was eventjes niet mee.

Welke motor?

2.5TDI?

Foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Als vervanger van de A4 B5 avant é. De B7 A4 Avant van m'n pa wordt eind volgende week geleverd (is vervanger van Passat)
                En idd, geen A6 zoals we eerst zochten, want wat ben je met 2 Avants op de oprit

die cab rijdt iig zalig, testrit beviel me enorm
                Ik rij regelmatig met een A4 2.5tdi automaat cabrio en moet eigelijk wel zeggen dat die heerlijk rijdt. véél plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Ja, just, ik was eventjes niet mee.

Welke motor?

2.5TDI?

Foto's?
                  lang getwijfeld. Diesel viel eigelijk al af, omdat m'n ma heel weinig km's rijdt en omdat het toch wat not-done blijft in een cab, zo'n diesel
                  Echter, zoals Nemo zegt... moet best zalig rijden zijn met dat koppel en diepe diesel V6-sound.

1.8T was eigelijk de eerste keuze, maar veel vind je er al niet, en er kwam een knappe 2.4 V6 multitronic langs op de zoektocht. Snel is dat niet, wel vlot genoeg, en heerlijk cruisen met die MT-bak en zoete V6 sound.

Foto's zal ik wel maken. T'is een zilvergrijze met donkerblauwe kap en lederen interieur. Ding heeft xenon, elektrische verwarmde zetels, sportstuur, bose sound (fak dat geeft ), cc, 17" velgen (lelijke A8 velgen, worden binnenkort vervangen door 17" 'star' velgen), en voor de rest alles wat er al standaard opzit zoals elektrische kap en dual airco.

kapperskarretje, maar ideaal voor m'n ma

Comment

• Ziet er eigenlijk nog best vet uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      lang getwijfeld. Diesel viel eigelijk al af, omdat m'n ma heel weinig km's rijdt en omdat het toch wat not-done blijft in een cab, zo'n diesel
                      Echter, zoals Nemo zegt... moet best zalig rijden zijn met dat koppel en diepe diesel V6-sound.

1.8T was eigelijk de eerste keuze, maar veel vind je er al niet, en er kwam een knappe 2.4 V6 multitronic langs op de zoektocht. Snel is dat niet, wel vlot genoeg, en heerlijk cruisen met die MT-bak en zoete V6 sound.

Foto's zal ik wel maken. T'is een zilvergrijze met donkerblauwe kap en lederen interieur. Ding heeft xenon, elektrische verwarmde zetels, sportstuur, bose sound (fak dat geeft ), cc, 17" velgen (lelijke A8 velgen, worden binnenkort vervangen door 17" 'star' velgen), en voor de rest alles wat er al standaard opzit zoals elektrische kap en dual airco.

kapperskarretje, maar ideaal voor m'n ma

Vet ,als ik u was zou ik nooit meer met uw eigen Audi rijden maar héél de dag met de cab rondcruisen (ik heb trouwens nog een set OEM Audi velgen + 2 Michelin banden te koop )

Deze velgen vind ik ook wel knap voor onder een A4

Comment

• adv is al off-line, deze wel nog teruggevonden.

die "a4" en "2.4" vliegen er wel nog van.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Eigenlijk wel een vette bak! knappe kont, en imo niet echt een kappersbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Vet ,als ik u was zou ik nooit meer met uw eigen Audi rijden maar héél de dag met de cab rondcruisen (ik heb trouwens nog een set OEM Audi velgen + 2 Michelin banden te koop )

Deze velgen vind ik ook wel knap voor onder een A4

gohja, zo veel ga ik daar toch niet mee bollen, of het moet mooi weer zijn

Die velgen zijn wat te druk vind ik, en komen iets te veel naar buiten.
                            tgaan deze worden, "sportiever" wil m'n ma toch niet

Comment

• Ik zou 2.4 er zeker op laten,je mag fier zijn voor met zo'n dikke naft te rijden

Comment

• Inderdaad nice, de droomcombinatie voor zo een kar!

Comment

• die Star velgen vind ik überknap.

Comment

• Proficiat Avantus ! Mooie kleurencombinatie en leuke motor

Comment

• Ziet er mooie cabrio uit, totaal geen kapperskar imo.

Comment

• Schitterend, een Multitronic + V6 = zalig cruisen

ik wil een ritje!

Comment

• Comment

Working...
                                          X