Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Hmmmmmmmm...Zalige A8
In het zilver toch wel echt mooi hoor! En dan met een bruin interieur met heel donker hout.
Comment
-
-
De A4 cab is gearriveerd, na nog een onderhoudje en algemene uitlezing gekregen te hebben.
Ik ben er juist een stukje mee gaan cruisen, en moet zeggen dat er eigelijk geen chillere auto is waar ik al mee gereden heb
Die V6 is lekker romig, en gekoppeld aan die multitronic gewoon booooooterzacht, niet normaal. Verder ook lof voor die koets. Zowel open als dicht effe wat dynamischer zitten rijden, en dat geeft geen krimp (of gekrak). Je voelt wel dat het 1600kg is, en dat er geen lange rwd-powerslides uit gaan komen weet je ook direct. Maar ermee rijdend zoals het moet (cruisen, en hoogstens sportief getint) doet dat ding het prima. T'is zeker geen boot (-20mm onderstel). Ook verbazend stil, geen wind of motorgeluid bij cruisen (70 is 1200 toeren ofzo). En DAMN die bose-sound klinkt goed, echt een must have ook al is het nieuw een verschrikkelijk dure optie (1900€). Enige echte minpunten vind ik de AFGRIJSELIJKE wielen (die er gelukkig af vliegen binnenkort) en het feit dat dat ding blijkbaar zeer goed met naft overweg kan
De verbruikscijfers op cc-stand vallen dan weer mee. Hopelijk houdt de multitronic het uit... voorlopig prima (is uitgelezen en getest) maar we weten (ook uit ervaring) dat het geen foolproof boite is... voorzichtig mee omspringen is iig de boodschap.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
vieze pooier
ik durf gewoon niet open rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenSjiek ding! Hoe vaak ga jij ermee rijden als het zomer is?
Rijdt wel fijn, maar mensen kijken... en ik haat dat gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeen id, het cabriorijden moet ik nog wat aan wennen
Rijdt wel fijn, maar mensen kijken... en ik haat dat gevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat kijken is normaal, ze vragen zich af hoe vrouwelijk de bestuurder is Ik vind zo'n Audi A4 cab eigenlijk nog goed meevallen, in vergelijking met sommige andere cabrio's. Toch zou ik het niet kopen,denk ik.
en idd, het valt wel nog mee (als de andere wielen eronder steken tenminste). Een TT roadster is erger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik zou het ook zéker niet kopen, maar voor m'n ma is dit ideaal. Zeker omdat m'n pa volgende week z'n A4 Avant heeft... en zij komt van een A4 Avant. Beetje stom om er dan 2 om de oprit te hebben
en idd, het valt wel nog mee (als de andere wielen eronder steken tenminste). Een TT roadster is erger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Zalige kar, écht, ziet er ook nog redelijk full-option uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMama vroem vroem?
Zalige kar, écht, ziet er ook nog redelijk full-option uit...
En baja vrijwel alles, buiten GPS. Die Xenon is wel heel licht, bijna gewoon halogeen zou je denken. Slechts soms zie je 'het blauw' wat doorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenze is er zot van...niet moeilijk, na 10 jaar tegen haar zin een dieselbreak gereden te hebben
En baja vrijwel alles, buiten GPS. Die Xenon is wel heel licht, bijna gewoon halogeen zou je denken. Slechts soms zie je 'het blauw' wat doorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs het wel xenon? Want gewone A4 cabrio heeft ook dezelfde koplamp als ééntje met xenon
Comment
Comment