Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van welk jaar is ie?

Comment

• Mooie Cabrio. Bij die reeks inderdaad soms moeilijk te zien of het xenons zijn of niet. Deze avond nog eentje tegengekomen die er precies had, maar toen ik dichter kwam gereden zag ik gewone verlichting...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Jammer van het buitenkleur en velgen. Gelukkig wordt het laatste binnenkort verholpen!
        Voor de rest: nice ride!
        tja je hebt het niet altijd voor het kiezen bij occasies é
        Maar zilver staat hem niet slecht, en doet die chromé lijst rond de voorruit wat minder opvallen, want daar ben ik niet zo fan van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Van welk jaar is ie?
          einde 02 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            tja je hebt het niet altijd voor het kiezen bij occasies é
            Maar zilver staat hem niet slecht, en doet die chromé lijst rond de voorruit wat minder opvallen, want daar ben ik niet zo fan van.
            Je hebt een punt. Het minst mooie vind ik de achterkant, maar dat heb ik altijd gevonden bij dat model (B6?), zowel in cabrio als in berline.

Comment

• Al een idee welke velg er op komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Al een idee welke velg er op komt?
                liefst van al deze:

maar ik heb een interessant setje 18" RS6 wielen opt oog... enkel het comfort met 18" heeft m'n ma wat schrik van.

Comment

• Dat blauw leder is zo knap!

Comment

• Star-velgen
                    Heb ik ook altijd al zalig gevonden. Zijn de mooiste op een B6.

Comment

• Zalig interieur! Moet leuk rijden zijn...

Comment

• Mooie wagen en deftig interieur! Veel veilige kilometers gewenst!

Comment

• thanks all

Comment

• Knap hoor, Avantus !

Is het de eerste cabrio van u ma ? Indien wel zal ze nooit iets anders meer willen (spreek uit ervaring)

Comment

• deze witte A4 berline staat ook op zen nieuwe baasje te wachten se,wel knap int wit,daar nog een dikke velg onder en wat dichter tegen moeder aarde,njammiiiiiii

Comment

ja ik twijfelde al, straks de stickercodes eens bekijken. Iig, op een filmpje waar ik richting camera rij zie je de blauwe schijn... maar ik ga het toch eens checken
                                De blauwe schijn heb ik ook met de A4 cabrio waar ik af en toe mee rondbol,komt gewoon door die dikke lens.Als je koplampsproeiers hebt dan heb je 9 van de 10 xenon. Zo kan je dat beste herkennen bij een A4 cabrio

geen xenon

wel xenon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                  Knap hoor, Avantus !

Is het de eerste cabrio van u ma ? Indien wel zal ze nooit iets anders meer willen (spreek uit ervaring)
                                  idd! goed mogelijk dat ze vanaf nu niet anders meer wil

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  De blauwe schijn heb ik ook met de A4 cabrio waar ik af en toe mee rondbol,komt gewoon door die dikke lens.Als je koplampsproeiers hebt dan heb je 9 van de 10 xenon. Zo kan je dat beste herkennen bij een A4 cabrio
                                  koplampsproeiers, dat ik daar nog niet aan gedacht had! Heeft ie dus niet, en op de stickercodes vond ik ook geen xenon terug. Stond nochtans in de advertentie... maar achja die mannen zetten daar zoveel bij

Nemo, weet jij of een gekoeld thermisch vak in het handschoenkastje standaard is? Best leuk, maar samen met de cd-wisselaar zorgt dat voor weinig ruimte in dat kastje, genoeg voor papieren en wat cd's

Comment

• Een Miltek uitlaatlijntje op een A3 Sportback 1.8T, hoeveel zou dat moeten kosten (montage inbegrepen)?

Comment

• 7-900€ schat ik??

Comment

7-900€ schat ik??
                                        Zou nog meevallen. Is het geluid werkelijk zo goed?

Comment

• Milltek rules.

Comment

Working...
                                          X