Van welk jaar is ie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJammer van het buitenkleur en velgen. Gelukkig wordt het laatste binnenkort verholpen!
Voor de rest: nice ride!
Maar zilver staat hem niet slecht, en doet die chromé lijst rond de voorruit wat minder opvallen, want daar ben ik niet zo fan van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVan welk jaar is ie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentja je hebt het niet altijd voor het kiezen bij occasies é
Maar zilver staat hem niet slecht, en doet die chromé lijst rond de voorruit wat minder opvallen, want daar ben ik niet zo fan van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAl een idee welke velg er op komt?
maar ik heb een interessant setje 18" RS6 wielen opt oog... enkel het comfort met 18" heeft m'n ma wat schrik van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja ik twijfelde al, straks de stickercodes eens bekijken. Iig, op een filmpje waar ik richting camera rij zie je de blauwe schijn... maar ik ga het toch eens checken
geen xenon
wel xenon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenKnap hoor, Avantus !
Is het de eerste cabrio van u ma ? Indien wel zal ze nooit iets anders meer willen (spreek uit ervaring)
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDe blauwe schijn heb ik ook met de A4 cabrio waar ik af en toe mee rondbol,komt gewoon door die dikke lens.Als je koplampsproeiers hebt dan heb je 9 van de 10 xenon. Zo kan je dat beste herkennen bij een A4 cabrio
Nemo, weet jij of een gekoeld thermisch vak in het handschoenkastje standaard is? Best leuk, maar samen met de cd-wisselaar zorgt dat voor weinig ruimte in dat kastje, genoeg voor papieren en wat cd's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten7-900€ schat ik??
Comment
Comment