Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• doet me niet echt veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      doet me niet echt veel.
      Doet me niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Doet me niets.

Lelijk vind ik het.

Comment

• Niet mooi.

Comment

• Comment

• STaSIS Audi S5.

Movie.

Hans.

Comment

• Niet slecht!
                Akkoord, er bestaan knappere velgen ervoor maar er hebben al heel wat tuners bewezen dat het pakken slechter kan.

Comment

• Is er iets waar je moet op letten bij een Audi A6 2.5TDI tiptronic? (vorig model weliswaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                    AutoGids/AutoWereld zal in hun volgende uitgave een gedetailleerde test van de A3 1.9 TDI Cabrio hebben denk ik.

Al zou ik het nooit kopen, toch vind ik het redelijk geslaagd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      AutoGids/AutoWereld zal in hun volgende uitgave een gedetailleerde test van de A3 1.9 TDI Cabrio hebben denk ik.

Al zou ik het nooit kopen, toch vind ik het redelijk geslaagd.
                      Deze mening deel ik.

Ik vind hem best mooi in dat kleurtje..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                        Op 29 Feb 08 gespot te Nevele op de E-40
                        No words.

Comment

• Q7 benzine

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Wow... zeer knap, ook die velgen...
                                Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Is er iets waar je moet op letten bij een Audi A6 2.5TDI tiptronic? (vorig model weliswaar)
                                  Mezelf maar eens quoten.

Comment

• Je moet uitkijken dat je de juiste versie te pakken hebt.

De eerste series (150 pk) hadden nogal snel last van ingesleten nokkenassen.
                                    Een goeie versie van de 2.5 was de 163pk versie.

Voor meer info ga je best bij Avantus zijn, die heeft hier ooit eens een post gedaan met een overzicht van welke 2.5 tdi's wat waard zijn dacht ik.

Comment

• Zou ook opletten met de luchtmassameter, een gekend probleem bij deze motor geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Je moet uitkijken dat je de juiste versie te pakken hebt.

De eerste series (150 pk) hadden nogal snel last van ingesleten nokkenassen.
                                        Een goeie versie van de 2.5 was de 163pk versie.

Voor meer info ga je best bij Avantus zijn, die heeft hier ooit eens een post gedaan met een overzicht van welke 2.5 tdi's wat waard zijn dacht ik.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Zou ook opletten met de luchtmassameter, een gekend probleem bij deze motor geloof ik.
                                        Thnx voor deze info al. En is er iets aan te merken aan de 180pk versie?

Comment

• effe mezelf quoten

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          150 = sowiezo nokkenasproblemen... vroeg of laat (+250k)
                                          155 = zijn goede versies van gemaakt (met roltuimers ipv sleeptuimelaars)
                                          163 = bullitproof, en veel beter dan de relatief 'tamme' 155.
                                          180 = alles van voor (ik dacht) eind 2002 is zelfde verhaal als de 150. Hierna kregen deze 180's ook de roltuimelaars, en dus bullitproof.

Comment

Working...
                                          X