doet me niet echt veel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
Al zou ik het nooit kopen, toch vind ik het redelijk geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAutoGids/AutoWereld zal in hun volgende uitgave een gedetailleerde test van de A3 1.9 TDI Cabrio hebben denk ik.
Al zou ik het nooit kopen, toch vind ik het redelijk geslaagd.
Ik vind hem best mooi in dat kleurtje..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenOp 29 Feb 08 gespot te Nevele op de E-40
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenAudi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs er iets waar je moet op letten bij een Audi A6 2.5TDI tiptronic? (vorig model weliswaar)
Comment
-
Je moet uitkijken dat je de juiste versie te pakken hebt.
De eerste series (150 pk) hadden nogal snel last van ingesleten nokkenassen.
Een goeie versie van de 2.5 was de 163pk versie.
Voor meer info ga je best bij Avantus zijn, die heeft hier ooit eens een post gedaan met een overzicht van welke 2.5 tdi's wat waard zijn dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenJe moet uitkijken dat je de juiste versie te pakken hebt.
De eerste series (150 pk) hadden nogal snel last van ingesleten nokkenassen.
Een goeie versie van de 2.5 was de 163pk versie.
Voor meer info ga je best bij Avantus zijn, die heeft hier ooit eens een post gedaan met een overzicht van welke 2.5 tdi's wat waard zijn dacht ik.Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou ook opletten met de luchtmassameter, een gekend probleem bij deze motor geloof ik.
Comment
-
effe mezelf quoten
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten150 = sowiezo nokkenasproblemen... vroeg of laat (+250k)
155 = zijn goede versies van gemaakt (met roltuimers ipv sleeptuimelaars)
163 = bullitproof, en veel beter dan de relatief 'tamme' 155.
180 = alles van voor (ik dacht) eind 2002 is zelfde verhaal als de 150. Hierna kregen deze 180's ook de roltuimelaars, en dus bullitproof.
Comment
Comment