Schitterend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M'n pa is juist z'n nieuwe B7 A4 Avant gaan afhalen. Hij trekt die deur open en er zitten bicolor lederen sportzetels in, ipv full black lederen sportzetels zoals besteld. Uitleg van de verkoper: "ja de sportzetels waren enkel bestelbaar in bicolor".
Ja tuurlijk, de 5 triljard A4's op mobile.de met full-black zijn dan uitzonderingen of wat
achja, het kost meer normaal, en hij vind het superknap, dus no biggie. Wel straf om zoiets nog tegen te moeten komen na 7 maand levertermijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenM'n pa is juist z'n nieuwe B7 A4 Avant gaan afhalen. Hij trekt die deur open en er zitten bicolor lederen sportzetels in, ipv full black lederen sportzetels zoals besteld. Uitleg van de verkoper: "ja de sportzetels waren enkel bestelbaar in bicolor".
Ja tuurlijk, de 5 triljard A4's op mobile.de met full-black zijn dan uitzonderingen of wat
achja, het kost meer normaal, en hij vind het superknap, dus no biggie. Wel straf om zoiets nog tegen te moeten komen na 7 maand levertermijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn welke kleurencombinatie is het dan juist?
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMa fak!
Heb je al foto's? Is het mooi? Voor mij zou het een twijfelgevalletje zijn.
Hij is er iig heel blij mee, en dat is het belangrijkste... t'is zijn auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenis die cabrio van de mama?
bordeaux - grijs is echt een sjieke combinatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup, maar euuuh waar zie jij bordeaux
kwas aant denken...hmmm...das wel sjiek, en dan dacht ik...bordeaux zou wel nog vetter zijn terwijl ik aant typen was...
en dan krijg je dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVienna bicolor leder. Kost evenveel als gewoon zwart leder (of dat was met het salon nu toch bij de A3). Swel knap ja
iig, het bevalt mij ook wel
thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenblauw dus
kwas aant denken...hmmm...das wel sjiek, en dan dacht ik...bordeaux zou wel nog vetter zijn terwijl ik aant typen was...
en dan krijg je dat
het is een leuke combinatie idd, alleen die käkvelgen moeten er nog vanvonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Tiens, terug de trapezium velgen op de A4. Dacht dat deze in het pakket vervangen werden door die 16-spaaks exemplaren.
Comment
Comment