Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterend

Comment

• M'n pa is juist z'n nieuwe B7 A4 Avant gaan afhalen. Hij trekt die deur open en er zitten bicolor lederen sportzetels in, ipv full black lederen sportzetels zoals besteld. Uitleg van de verkoper: "ja de sportzetels waren enkel bestelbaar in bicolor".
      Ja tuurlijk, de 5 triljard A4's op mobile.de met full-black zijn dan uitzonderingen of wat

achja, het kost meer normaal, en hij vind het superknap, dus no biggie. Wel straf om zoiets nog tegen te moeten komen na 7 maand levertermijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        M'n pa is juist z'n nieuwe B7 A4 Avant gaan afhalen. Hij trekt die deur open en er zitten bicolor lederen sportzetels in, ipv full black lederen sportzetels zoals besteld. Uitleg van de verkoper: "ja de sportzetels waren enkel bestelbaar in bicolor".
        Ja tuurlijk, de 5 triljard A4's op mobile.de met full-black zijn dan uitzonderingen of wat

achja, het kost meer normaal, en hij vind het superknap, dus no biggie. Wel straf om zoiets nog tegen te moeten komen na 7 maand levertermijn...
        En welke kleurencombinatie is het dan juist?

Comment

• Ma fak!
          Heb je al foto's? Is het mooi? Voor mij zou het een twijfelgevalletje zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            En welke kleurencombinatie is het dan juist?
            (Donker)grijze zitting, zwarte wangen.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Ma fak!
            Heb je al foto's? Is het mooi? Voor mij zou het een twijfelgevalletje zijn.
            Of het mooi is zal ik u straks zeggen
            Hij is er iig heel blij mee, en dat is het belangrijkste... t'is zijn auto.

Comment

• Da's zo een beetje hetzelfde als: ja keramische remmen gingen niet op de 2.0 meneer, we hebben dan maar een RS4 besteld!

Comment

• het valt mee! Iig iets anders dan volledig zwart.

Rijdt 'ok'. Niets speciaal, en trekt redelijk goed. Koppelingspedaal is wel ongelofelijk licht.

Comment

• Comment

• daarnet eindelijk voor de 1e keer een r8 op de baan zien rijden, maar vooral horen echt een prachtig geluid
                    wel spijtig van het slechtere weer dat ik hem niet kon bewonderen

Comment

• die zetels zijn zo veel mooier dan enkel zwart!

Comment

• is die cabrio van de mama?

bordeaux - grijs is echt een sjieke combinatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                          is die cabrio van de mama?

bordeaux - grijs is echt een sjieke combinatie
                          jup, maar euuuh waar zie jij bordeaux

Comment

• Vette Audi's daar op de oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              jup, maar euuuh waar zie jij bordeaux
                              blauw dus

kwas aant denken...hmmm...das wel sjiek, en dan dacht ik...bordeaux zou wel nog vetter zijn terwijl ik aant typen was...

en dan krijg je dat

Comment

• Vienna bicolor leder. Kost evenveel als gewoon zwart leder (of dat was met het salon nu toch bij de A3). Swel knap ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Vienna bicolor leder. Kost evenveel als gewoon zwart leder (of dat was met het salon nu toch bij de A3). Swel knap ja
                                  m'n pa had nog getwijfeld maar vond het de meerprijs niet waard, ofzo...
                                  iig, het bevalt mij ook wel

thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                    blauw dus

kwas aant denken...hmmm...das wel sjiek, en dan dacht ik...bordeaux zou wel nog vetter zijn terwijl ik aant typen was...

en dan krijg je dat
                                    ik ken dat

het is een leuke combinatie idd, alleen die käkvelgen moeten er nog vanvonder.

Comment

• Audi-nest

Tiens, terug de trapezium velgen op de A4. Dacht dat deze in het pakket vervangen werden door die 16-spaaks exemplaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Tiens, terug de trapezium velgen op de A4. Dacht dat deze in het pakket vervangen werden door die 16-spaaks exemplaren.
                                        nope, was te kiezen. Ofwel deze, of de 16-spakige, of die lelijke bloemvelgen.

Comment

• Niet slecht!

Is dat nu een 1.9 tdi 105pk?

Chipp0n @ 170pk uiteraard?

leuk interieur!

Comment

Working...
                                          X