Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe perfecte garage voor mij persoonlijk.
Die R8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe perfecte garage voor mij persoonlijk.
Al zou ik, zoals LL al zei, ze niet allebei in het zwart/grijs nemen..
Comment
-
Droomgarage wel, maar ik heb graag alles in één.
Dus een RS6 is welkom!
(Sportiviteit van R8 en klasse/comfort van A8...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNope dan laat ik de RS6 tot mijn grote spijt staan
R8 moet nog een totaal andere beleving van rijden zijn dan de RS6, m'n A8 steek ik wel bij MTM binnen
Die A8 6.0 W12 is een goeie vervanger voor die RS6 he. Daar dan nog een R8 naast moet hemels zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat is een 3e wagen in de garage he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk blijf 'm prefereren boven de S8
Ik vind het fantastisch hoe die S8 is afgewerkt... De bumpers, de uitlaten, velgen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHoe fantastisch een S8 ook is (denk ik ), een model zoals de A8 is niet gemaakt om er alles uit te halen. Daarom denk ik dat de W12 qua karakter beter past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk denk dat die omschrijving beter bij een Benz S past. S600 >>> S63
Comment
Comment