Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Prachtige combinatie
    De perfecte garage voor mij persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Die A8
      Die R8

Comment

²²² Idem voor mij!

Al zou ik, zoals LL al zei, ze niet allebei in het zwart/grijs nemen..

Comment

D'oh, neen...

Droomgarage wel, maar ik heb graag alles in één.

Dus een RS6 is welkom!

(Sportiviteit van R8 en klasse/comfort van A8...)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nope dan laat ik de RS6 tot mijn grote spijt staan

R8 moet nog een totaal andere beleving van rijden zijn dan de RS6, m'n A8 steek ik wel bij MTM binnen

Comment

Nope dan laat ik de RS6 tot mijn grote spijt staan

R8 moet nog een totaal andere beleving van rijden zijn dan de RS6, m'n A8 steek ik wel bij MTM binnen

Die A8 6.0 W12 is een goeie vervanger voor die RS6 he. Daar dan nog een R8 naast moet hemels zijn

Comment

• Nieuwe vooruitzichten, Leftlane?

Comment

• Vind ik er ook van, zeker als je beide kan kiezen. Als je slechts 1 kar kan kiezen is de RS6 de beste combinatie van beide, maar als het 2 voertuigen zijn A8 en de R8.

Comment

• Als ik dan effectief het geld voor zo'n 2 karren zou hebben, zou ik wel eens gaan kijken bij Porsche...

Don't shoot me, maar zo'n 993 4S ->

Comment

• Dat is een 3e wagen in de garage he

Comment

Dat is een 3e wagen in de garage he
                        993 4S>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>R8

Comment

• Nu ook weer niet zoveel tekentjes...

Comment

• Daarnet in de Ardennen voorbijgepeerd door een Hollander in een donkergrijze W12...
                            Die uitlaatjes zijn magnifiek...
                            Maar de Hollander was een beetje een patser want de badge erop laten is bij zulke wagen not done, vind ik.

Comment

• Ik blijf 'm prefereren boven de S8

Comment

• Ik blijf het een hartverscheurende keuze vinden... ik zou pas echt kunnen beslissen na uitvoerig met beide gereden te hebben.

Comment

• Hoe fantastisch een S8 ook is (denk ik ), een model zoals de A8 is niet gemaakt om er alles uit te halen. Daarom denk ik dat de W12 qua karakter beter past.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ik blijf 'm prefereren boven de S8
                                    Ik zou echt niet kunnen kiezen!
                                    Ik vind het fantastisch hoe die S8 is afgewerkt... De bumpers, de uitlaten, velgen,...
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Hoe fantastisch een S8 ook is (denk ik ), een model zoals de A8 is niet gemaakt om er alles uit te halen. Daarom denk ik dat de W12 qua karakter beter past.
                                      Ik denk dat die omschrijving beter bij een Benz S past. S600 >>> S63
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Denk ik ook, en sportieve looks zijn ook niet zo echt op de voorgrond bij de S8.
                                        Een W12 is even knap of knapper met een sportieve velg.
                                        En niets kan op tegen een twaalfcilinder, dus doe mij maar eentje met B&O en Audi Exclusive spul erop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat die omschrijving beter bij een Benz S past. S600 >>> S63
                                          Waarom?

Comment

Working...
                                          X