Jammer van de trekhaak die me eerder doet denken aan een erectie van een olifant =\
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vandaag met de Avier TDI dus om de cabrio-velgjes geweest samen met matteus. 517km enkel, raggen!
Dat ding heeft mij eigelijk wel verbaasd
écht flink los gekomen nu. Een A4 2.0TDI quattro liep van 120 naar +200 slechts enkele autolengtes uit, en een C220 cdi bleek exact even snel... goed inrijden doet veel
en dan de topsnelheid...225 in lichte daling (dan valt kracht weg), en zo'n 217-218 op het vlak. Gemiddeld verbruik 6.9l over 1100km, met toch een "flinke" gemiddelde snelheid. Het blijft een kak ratelende basisdiesel, maar qua pk's/prestaties/verbruik was ik best verrast. Ik had de trip erger verwacht
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDat ding heeft mij eigelijk wel verbaasd
écht flink los gekomen nu. Een A4 2.0TDI quattro liep van 120 naar +200 slechts enkele autolengtes uit, en een C220 cdi bleek exact even snel... goed inrijden doet veel
en dan de topsnelheid...225 in lichte daling (dan valt kracht weg), en zo'n 217-218 op het vlak. Gemiddeld verbruik 6.9l over 1100km, met toch een "flinke" gemiddelde snelheid. Het blijft een kak ratelende basisdiesel, maar qua pk's/prestaties/verbruik was ik best verrast. Ik had de trip erger verwacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKnappe prestaties, idd. En dat verbruik Gemiddelde snelheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheenweg was af en toe druk, maar waar het ging niet onder de 150-160 gekomen eigelijk. Op de terugweg best flink doorgeknald, lang stuk zelfs niet onder de 170-180 gekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvandaag met de Avier TDI dus om de cabrio-velgjes geweest samen met matteus. 517km enkel, raggen!
En al foto's van de Cab met de Star-velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIs een goeie motor (eigenlijk identiek aan de eerste 130pk-versies met 5V in de A4), maar kan redelijk 'dreunen'. Ik heb er graag mee rondgebold, mist 6V.
en nope, die zwier ik er pas later op
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenEn de rest van de shoot Fernand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvandaag met de Avier TDI dus om de cabrio-velgjes geweest samen met matteus. 517km enkel, raggen!
Idd, echt een aangename reiskar eigenlijk!
Supergoede stoelen, veel ruimte, zuinig, goede geluidsinstallatie, etc...
twas zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
rap rap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenA8 wielen worden verkocht, zijn italiaanse multisteek( 100/112) replica's.
Comment
Comment