Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • coole pics! was een leuk dagje raggen

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      heb zelfs geen foto's van de velgen zelf.
      dat boeide eigelijk niet, de roadtrip was belangrijker

      ach, hier zijn ze!

      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • wat een verbetering.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          jumpke

          het komt nog geloofwaardig over ook

          Comment


          • nice die kar trekt tot aan het rood in z'n hoogste versnelling

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Da's écht de Avantus-stuur-houding.



              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Vette zetels.

              Satnav. ->

              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Euronummerplaat.

              Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                nice die kar trekt tot aan het rood in z'n hoogste versnelling

                die 225 was wel bergaf.


                Maar 215 haalde die wel op vlak.

                Comment


                • Juist nog een A4 cab gezien.

                  Die velgen zouden ook nog staan...













                  Op een S-line!

                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                  Comment


                  • idd, zou wel stom zijn dat een standaard A4 in z'n begrenzer kan lopen, al scheelt het eigelijk niet veel...

                    voor de rest niet echt een 6'e gemist, al zou het wel meegenomen zijn natuurlijk.

                    Comment


                    • ah, is dat maar een 5-bak?

                      wist ik niet

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Juist nog een A4 cab gezien.

                        Die velgen zouden ook nog staan...




                        Op een S-line!
                        Vind die velgen te agressief staan, weinig klasse.
                        en zo'n zwarte kap is minder vind ik.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          ah, is dat maar een 5-bak?

                          wist ik niet
                          jup, wel langer gespreid dan de vorige TDI 5-bakken zo blijkt. 2800 toeren op 140 (tegen 3050 bij de oude)

                          t'is zowat hetzelfde qua spreiding als een golf tdi 6-bak denk ik.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            dat boeide eigelijk niet, de roadtrip was belangrijker

                            ach, hier zijn ze!

                            Prachtige cab, eigenlijk.

                            Comment


                            • thanks Löwe

                              Comment


                              • daarstraks trouwens die kar eens gaan afspuiten en ineens de bridgestone potenza RE050A's die erop liggen getest... faaaaak dat ding heeft grip
                                een kwaliteitsband doet toch enorm veel

                                Zijn zo 050A's altijd runflats? Want ik vind het wel merkelijk harder met die banden...
                                Last edited by ; 02/04/2008, 00:21.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  daarstraks trouwens die kar eens gaan afspuiten en ineens de bridgestone potenza RE050A's die erop liggen getest... faaaaak dat ding heeft grip
                                  een kwaliteitsband doet toch enorm veel

                                  Zijn zo 050A's altijd runflats? Want ik vind het wel merkelijk harder met die banden...
                                  Wtf, runflats?
                                  Anyways, m'n A5 heeft dezelfde banden, maar dan de 050A Pole Position edition. Die heeft minder groeven op de uithoek van de band, op het eerste zicht zou je denken dat er een semislick op ligt.
                                  Ik denk dat het goede banden zijn, ik heb natuurlijk nog geen referentie. De volgende wissel ik met een Pzero Nero. Ik denk dat dat ook een goede band is, mss iets minder sportief(?).

                                  Comment


                                  • Ja ik denk toch dat de A's altijd runflats zijn, maar kan verkeerd zijn

                                    ik denk juist dat het een sportieve band is hoor. Ik probeerde gisteren die kar te doen ondersturen in wat langere bochtjes, en ik onderschatte die banden wat denk ik, wat het lukte niet

                                    puike band.

                                    Comment


                                    • Is geen runflat hoor. Wij hebben dezelfde op de 320CDI.

                                      A staat voor Assymmetrico ofzo.

                                      Comment


                                      • ah gelukkig.

                                        nuja, blijf het een stijve band vinden zo na de eerste indrukken.

                                        Comment


                                        • Er zou dan toch een v10 tt komen in de R8 (koeling door de intake bovenaan zoals bij de v12 tdi concept), en ze mogen de naam ttrs niet gebruiken van porsche. Dit alles als het geen grap van gisteren is.



                                          They told us it would never happen, but it now seems that, contrary to earlier reports from senior Audi bosses, next year’s even hotter R8, the RS8, will get the same twin-turbocharged, 572bhp V10 as the RS6 super-saloon.

                                          That stands to turn Audi's mid-engined sports car into the fastest road-going model ever to wear the four silver rings, and, curiously enough, a genuine treat to in-house rivals the Porsche 911 GT2 and Lamborghini Gallardo LP560-4. With that kind of firepower to call upon, expect the car to crack 62mph in less than 4.0 seconds, 100mph in around 8.5sec, and to top out way beyond 200mph.

                                          In conversation with Swedish journalists last year, and prompted by questions about RS8 prototypes being destroyed by fire at the Nordscheife in 2006, Quattro GmbH boss Werner Froweim had been quoted as saying that Audi could not provide enough cooling for the twin-turbocharged V10 in the R8’s engine bay.

                                          He went to on explain that the car would receive a new, fast-revving 5.2-litre V10 built up around the existing 4.2-litre V8 used by the current R8 and outgoing RS4.

                                          However, it now seems that Audi’s engineers have made a breakthrough allowing them to successfully install the RS6's monster twin-turbo V10 under the R8’s engine cover.
                                          Head of Audi powertrain development Wolfgang Hatz confirmed as much to Autocar only last weekend. “The car is now signed off, and will appear during the second quarter of 2009,” he said. “I can’t say much about it until then,” he went on – but he did confirm the car’s engine origins.

                                          Cool as a cucumber
                                          “The cooling is no problem now," he said, referring to the extra cooling design work done for the V12 TDi concept; that will also appear on the V10, it seems, and provides an extra 20 per cent of cold air to the radiators, as well as including the option of a NACA-style roof air vent for the turbos too.

                                          “Why would we spend money developing a whole new engine for this car, when we already have such a good one,” Hatz continued.

                                          Further confirmation of the decision came recently, when Micheal Dick, Audi board member for product engineering, responded to a question about why the firm has its most powerful engine in anything other than its most highly revered sports car. “Be patient,” he said simply.

                                          TTRS confirmed, but to get new name
                                          It has also emerged that the forthcoming TTRS, due for a 340bhp 2.5-litre five-pot engine and to arrive in 2010, can not be called TTRS. “Porsche has the monopoly on the ‘RS’ model suffix in the VW Group,” a source told us. “Audi can only use it as a prefix, as in ‘RS6’.
                                          -Autocar

                                          Comment

                                          Working...
                                          X