Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ziet er niet zo denderend uit op die foto.
      A5 pakt op veel foto's niet goed. Hij verbaast mij des te meer (positief uiteraard) in werkelijkheid.

Comment

• Is dit een reële prijs?

BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Lijkt me niet al te correct te zijn. Van 2001 en 120k km voor 3k €

Comment

Ik zou het niet echt vertrouwen. Geen nummerplaten, als postcode B 1000 Geel, die Engelstalige (?) informatie, ...

Comment

• ik heb al een paar nieuwe basic-lease-audi a4-tjes 2.0 tdi tegengekomen met brandende leds vooraan

Is dat normaal ? Ik dacht dat dit een voorrecht was van de R8, S6, S5 en co ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                ik heb al een paar nieuwe basic-lease-audi a4-tjes 2.0 tdi tegengekomen met brandende leds vooraan

Is dat normaal ? Ik dacht dat dit een voorrecht was van de R8, S6, S5 en co ?
                Dat zullen de leds in de koplampen zijn, geen rij leds extra onderaan (S6).

Gewone A5 heeft ook leds in de lampen evenals de R8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Ik zou het niet echt vertrouwen. Geen nummerplaten, als postcode B 1000 Geel, die Engelstalige (?) informatie, ...
                  Ik heb een mail teruggekregen. De eigenaar van de auto zit terug in Londen en dit was zijn auto in België, dus dat is waarschijnlijk de verklaring voor die platen. Maar het blijft erg weinig geld..
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Gisteren een A6 Allroad gezien.. toch knap van voor ze!

Comment

Ik heb een mail teruggekregen. De eigenaar van de auto zit terug in Londen en dit was zijn auto in België, dus dat is waarschijnlijk de verklaring voor die platen. Maar het blijft erg weinig geld..
                      Oppassen met zulke verklaringen!

Comment

• ze zijn er al mee

BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

Dit past alles behalve.

LED's, alles behalve problemen mee. Vind ze zelfs zeer mooi. Maar zo'n aftermarket is erover IMO.

Oke, soms zie je wel eens hier op een forum een (R)S4 e.d. die dit ook heeft laten doen zoals bij een S6. Maar dit vind ik nog meevallen! Iets wat niet van "de-nieuwe Audi-look-met-afstandsbediening" gezegd kan worden...

Comment

dé bekende uitleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              dé bekende uitleg
                              dé uitleg om wat te verbergen?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Audi S8 Gaaiiil !

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Damn S8 ! check die meter
                                  AUDI !
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• M'n nummer 1 terug na het zien van die filmpjes

Die kick-down op 260 blijft wel lachen
                                    Last edited by ; 09/04/2008, 20:22.

Comment

• leuke sunset, buitenbaantjes in de buurt, niet te fris, ... wat doe je dan? Juist, wat gaan cruisen

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X