Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• merci, maar ik wil ook een goede camera

Comment

• deze namiddag - zat op kot en had niets meer doen - hup de auto ingestapt en gereden richting Zaventem, naar de plaatselijke Audi Center om er wat te vertoeven! Was nog nooit eerder geweest en er stonden prachtige Audi's tussen:

Comment

• Comment

• Comment

• de r8 vandaag gezien op de brusselse ring in rood prachtig

Comment

• Ik moet eens naar Zaventem rijden, Mauritiusblauwe A3 Sportback

Comment

• een A6 in een exclusieve kleurtje (groen)

een gewaagde kleur!

Comment

• Comment

• Comment

• de koe mocht ook niet ontbreken

Comment

• en toen schuilde ergens in de showroom nog een R8

Comment

• Aan de ingang stond er nog een mooie A5, met op de achtergrond een nieuwe A4

toffe mensen daar, wa gebabbeld over de Q7 en zo..

Comment

• Audi R8 met Milltek uitlaat: promo video

+ http://www.youtube.com/watch?v=EFQA1OJVbp8" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                            http://www.youtube.com/watch?v=EFQA1OJVbp8"> http://www.youtube.com/watch?v=EFQA1OJVbp8" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Knappe foto's Izzy

A8 facelift is echt heel geslaagd, gister er nog een gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Aan de ingang stond er nog een mooie A5, met op de achtergrond een nieuwe A4

toffe mensen daar, wa gebabbeld over de Q7 en zo..
                                  nice A vünf !

Comment

• Audi mikt op een nieuw doelpubliek. Rechtsonder op de Belgische audi-homepage. En zie ik iets over het hoofd of is hier nog niets gezegd over de A3 cabriolet ?

Comment

• Welk doelpubliek dan? Vind het niet terug.
                                      Laat me raden: meer BMW-soort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen Bekijk Berichten
                                        Audi mikt op een nieuw doelpubliek. Rechtsonder op de Belgische audi-homepage. En zie ik iets over het hoofd of is hier nog niets gezegd over de A3 cabriolet ?
                                        De Audi A3 cabrio heeft zijn eigen topic Deze topic is voor Audi's in het algemeen, en sommige wagens van een merk (prototypes, nieuwe wagens, ..) hebben een eigen topic. En aangezien de meeste de A3 cabrio niet echt mooi vinden vind je er hier weinig van terug.

Comment

• Die prijs en km-stand

Ik wil dat!
                                          Audi A8 D2

Comment

Working...
                                          X